24h購物| | PChome| 登入
2005-07-09 05:35:09| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛在心裡口難開

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

從來我都唔鍾意咁拘謹
見面唔一定要打招呼(對親戚就要講 如果唔係佢地會話我做咩唔叫佢咖~)
走唔一定要講byebye
唔鍾意造作(如果要我造作先可以同某d人埋堆既話 我寧願佢地繼續唔多鍾意我)
鍾意自然既反應 由心而發既行為
所以鍾意以微笑及揮手作打招呼
走亦比較少講byebye
其他人可能會覺得我冇禮貌 但我總覺咁會親切d
好似d日本人咁 成日都sumemase前 arigato後咁 好生保咖嘛~

雖然住在同一屋簷下 而且天天相見
但可能一天也沒講上一句說話 甚至有一下既眼神接觸
這並不代表我不關心你 只是我沒有刻意跟你找話題
肉麻既說話 好難出自我口(所以聽到我講既話 真係幾難得)
還記得細佬細個時(都唔細咖啦~) 仲會話鍾意媽媽而錫她
我一定做唔出咖~ 總覺得好難為情既~
我試過發一d令我好傷心既夢 我醒番之後 真係好想攬一攬媽媽
但我都係做唔出 只偷偷趁妹妹訓左 輕輕錫過她面珠一啖
愛在心裡口難開 或許因為咁
一個普通到不能再普通既訊息 就可以令他頗開心啦~(真想見見他那時個表情 但可能我又會覺得害羞喎~ 即好似d人暗中幫左手 但又唔認 裝作不在乎個d哩~)
我都係似爸爸 好少既事就會開心
都係一個訊息

台長: 珊珊
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文