24h購物| | PChome| 登入
2004-11-24 22:28:05| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

另一本豬

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前除了睇《天浴》之外
仲有睇多一本叫《我情願跳舞》的豬
就係因為「跳舞」哩兩個字
我就借左佢啦~
但睇左一陣
我就知佢既故事內容
唔係我有興趣睇個d
基於我想知點解佢會有此命名
我就繼續睇啦~(其實本豬既封面已經寫左點解,但我冇為意‧‧‧)

佢係講一個女仔點由壞變好既~
而且藉著做義工
認識到一個好男仔
之後就開開心心咁生活
孝順父母
努力讀豬

而點解會有哩個名呢??
就係因為一首歌既歌詞:當你遇到困難 你或坐困愁城 你或跳舞 我情願你跳舞‧‧‧
它鼓勵人正面咁去解決困難
開心咁去迎接挑戰
都係既~
跳舞可以抒發情緒
跳到一身汗之後
會舒服好多咖~

而當中我幾鍾意入面既一句:昨日 已隨昨日死
過去係點
唔緊要呀~
只要而家開心、係值得既、無悔
咁就得啦~

台長: 珊珊
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文