24h購物| | PChome| 登入
2013-07-23 00:24:18| 人氣350| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

in progress

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是咁的,最近真係忙到痴左線同一如以往發生左好多好多事-睇返原來只係過左兩個禮拜。


8/7 
同 Sami 食 lunch。一如預期佢係咁 sell 我留返係 bank 到,叫我目光放遠 d。唉。

同 TT 食 dinner。其實說服佢去揾工係一件唔開心既事-難得見到有人肯為自己理想而努力,說服佢去揾工其實同叫佢回歸現實無乜分別。但係,當屋企既家庭收入得五千,4兄弟姐妹既時候,其實我真係覺得揾份 Ibank 既 IT 絕對會帶到比佢快樂-借錢為理想唔係話唔得,但係我真係覺得成件事太卡通。可能我太 risk adverse.

Refer job 比 Elsa,推三推四 hehehaha,真係攪到我火都黎埋。

9/7
同 buddy 食 lunch。成件事都好 fake,但係望住佢我開始明白乜野叫做 "pro fake",即係「披住透明羊皮既狼」-可能呢 d 就係成熟掛。

同 Howing 食 dinner。聽到然仔既收皮史,心中感覺有點兒複雜。再聽到佢個句「呢個世界就係要將 d 名牌達哂上身架啦」感覺不是味兒。

10/7
同 Terrence 食 lunch。聽多左公司 d 人既去向。

6:45pm 做緊 training 個陣收到 interview 電話,成個人即刻 freak out 左 - 我星期一 send 信星期三就有回覆,實在係快左少少... 本身約好左同 GE 食飯都即刻無左件事。即刻去剪頭髮同問人攞多 d 個 job 既 info.

11/7
成日都係度 prep interview... 其實都自知不妙。

食 lunch 前見到韓 don 先知佢入左 Goldman 做 Ops... um.
同 Sylvia 食 lunch,心諗其實佢應該都係大戶人家。

3:25pm 最後連病假都無請既我就鼠左去 ifc...
...緊張到 pk...
...緊張到英文都講唔到咁掣...
...老老實實,朋友,點解你咁緊張??????
好失望。人地仲失望。唉。 What's wrong with you.

其實 in 完之後自己都諗左好多野。其實 Risk 真係啱我做咩?係咁叫人 refer 我,老老實實,問題始終都係出係自己到。

之後去左同 Jason HH.

12/7
去左山頂 bar 到 posh lunch.

13/7
返左 UST "做 sharing"。久久沒返去的感覺,感覺極好。見返好耐無見既師兄師妹,心情其實真係好好。有種攞返自己個 PRIDE 既感覺。老老實實,呢兩年真係心態上一 d 都唔 value add.

14/7
去左食永年 lunch,問左好多 consultant 既野。返到屋企,覺得自己其實心胸可以廣闊 d。

16/7
去左 cafe de savoy 到食 lunch。其實,感覺真係幾良好。

17/7
去左黃枝記同 Brandon 食 50$ 一碗既雲吞面-老實講真係好 on9。不過 Brandon 約我個下其實既感動。

夜晚做到 10:20pm 先走。

18/7
一朝早要 present,提早左出門口,點知係巴士上面訓過龍 -_________- 8:45pm 力寶中心落車搭 MTR 去中環再極速狂奔,9:05am 同施然到 pk 既 J 仔一齊入去。

個個都極認真,頂,我 hea 到 pk... 灰 gap 左。

Lunch 後去左攞 suit。感覺良好。

Teresa 要我大執個 presentation deck... 走左上去 Kevin T 個度發洩。

19/7
去左無名拉面同 Agnes & Ricky 食 lunch。好難食+揾笨。食完仲要疴左兩次。damn

Present 就精彩啦... 我做第一個,present 完,Monique 竟然起埋身咁質疑我 d 數...

完 present,留左係公司同 Bert 哥 & Venus 吹水。

20/7
留左係屋企打機 + 做公司野。

21/7
書展。

22/7
去左 Kln Bay Branch + King sir speech


聽日再寫感想。

台長: Jack
人氣(350) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文