24h購物| | PChome| 登入
2005-11-18 19:43:44| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

咪當我好蝦!!!(18.11.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期四同d仔去農場參觀,舒舒服服坐o係樹下面野餐,正~

不過最開心都係咁齊人去shopping同唱k~可能太耐無唱過歌既關係,好多歌唔識不在話下,最慘就係連key都上唔到~成晚只係唱o左d男人歌咋!不過neway真係好有諗頭,今期buffet係火窩,仲要有專人送到,正!

不過今日就過o左一個火爆既晏晝...話說之前有一日有個家長參加o左活動,因為佢遲集合所以無cert俾佢,咁我地都試下幫佢問返主辦單位可唔可以補俾佢,不過人地都未覆,佢又追,我解釋返俾佢聽,就俾個家長笑住話我咀"gel gel"唔夠我講,其實好小事,不過我都report定俾契媽聽(因為以家d人癲,點知佢會唔會轉頭又投訴,到時契媽又好話我唔報告俾佢知呀!)...到今日開會臨散場既時候,契媽突然話"老師你地講o野唔好咁急,唔好講咁多個point,到時家長聽唔明,話你地咀"gel gel"係你地既問題"之後就望住我問"咁你明點解家長咁講啦?"我頂你呀,咩意思呀?即係話我有問題!我立即講"唔係喎,有其他家長同老師聽到我講,我好有條理,我無咀"gel gel"喎,之後佢唔理我走o左去,我就嬲到追住佢入房同佢講"阿主任,我以家好嬲,因為我認為你既說話令到其他同事誤會我,有人可以做證,我講得好清楚,一句起兩句止,我無咀"gel gel",係家長既問題,我想清楚俾你知道以家問題係出o係家長身上,我唔認為呢件事上面我做錯d咩,佢見我咁嬲就話講下笑,我忍唔住好嬲咁話"我唔覺喎"然後就返入自己課室...我就嬲係之前我report既時候你同我講"係囉,個家長又會咁,你都解釋得好好o丫"但係開會既時候又o係d同事面前話我,我頂你呀!!!我唔好蝦o架!!!雖然我好驚無o左份工,但係唔代表我可以俾你唱我!!

星期六放火,信唔信我搵埋你時辰八字o丫喇!!!

台長: 小蛋散~
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文