24h購物| | PChome| 登入
2005-11-12 18:30:39| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

虛脫~(12.11.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔止肉體上,相信我精神上都到達虛脫既狀態...

四日以內做好兩份2000字+一份1000字assignment,一晚返學+一朝早到北角參觀再趕返天水圍學校坐尾更,於是星期五一放工制服都無換就返o左屋企,阿媽病到五顏六色唯有頂硬上落街買粥俾佢食,自己就食唔夠兩啖M記就上床訓著o左....(無錯,係全身發臭,涼又唔沖咁訓著o左)當我起身既時候,已經係朝早九點幾喇...

可能個人真係用哂所有精力,搞到今日咩mood都無,有d自閉既feel,唉...鋒仔算唔話得,無逼我去街,當我渾渾噩噩o左一個晏晝,情況好似好返d...

不過最開心都係佢爆o左個天大既祕密俾我知,呵呵~我最鍾意陸運會~

仲有三日導師就o黎睇我上堂,即係話我要三日之內趕起20份教案+教學理念+教具+週記...似乎緊接住虛脫既...就只有死亡...

終於換o左新電腦,但係唔知點解好多網都會block o左,初初阿妹話唔返,無人整機好慘~可能我真誠感動o左佢,今日佢突然返o左o黎,仲整好部機,正!

biohazard4好正..可惜俾電鋸佬成日一o野就鋸到個頭飛o左出o黎,點過版呀...根據我阿妹旁觀我打機既狀況,佢話我一見到喪屍就勁嗌,然後自己就會撲埋去俾人劈,應該無可能打爆機...

台長: 小蛋散~
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文