24h購物| | PChome| 登入
2005-06-02 07:33:50| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

憤怒王~(01.06.05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然仇恨有害,但係我今日可以話係憎恨一個人到極點既時候!!

話說學校將會派我到深圳參加英文比賽,哈,大家都知我講英文幾"勁"o架啦~不過打人工都要認命既!之前話會5本故事書臨時抽一本即場講,點知今日收到3本,又話只要自己揀定一本就得,咁大分別,我緊係要問清楚啦~最乞人憎既事亦發生o左,當我問我既偉大上司時,佢竟然夠膽用幸災樂禍既語氣+面部表情同我講"既然你咁多問題,不如你自己打俾校監問o丫!"然後就二話不說拎哂紙筆俾我抄電話!!!xxx!!!一個有常識既人都知咁小事打俾我既噴火校監會有咩後果!!!唔知好彩定唔好彩佢無聽我電話,但係問題亦代表解決唔到!!!呢個時候雖然我仍然on duty,但係我已經嬲到衝入廁所喊.....其實我想講,份apply list寫明你係負責人,你負下責任好唔好!!!正所謂唔幫手都唔好整個幸災樂禍樣俾人睇到!!!(可能佢一時失手...)雖然大家都好關心我想安慰我,但係我知只要有人提起我就會打人,所以我一夠鐘放工就閃...

返到屋企阿妹有事陪佢入急症,咁就搞到11點幾,好down呀...

台長: 小蛋散~
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文