24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 15:23:18| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

病到傻...(17.06.04)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以家d病菌真係唔可以睇少...足足病o左一個禮拜都未好,搞到所有course都要暫停一週呢,連日記都成個禮拜無update過,日日放工都係食埋飯、沖埋涼就即刻訓著,好似日日都發緊夢咁呢...

首先講下好消息先,就係IED終於收我喇!!!呢個決定對我o黎講真係好重要,因為o係呢間園開始覺得自己好頹廢,好想正正經經讀返張cert,但係IVE、poly同浸大都要錢,只有IED唔收錢兼認受性高,不過相對地亦好難報到名,最重要係去到第二間中心人地多數睇年資,唔係你想讀就讀(因為有時要早走趕返學~)所以當日放榜雖然病到昏迷咁滯,但係仍然忍唔住大嗌呢~可惜第日返工因為藥力加上有同事派唔到位,所以無慶祝到,不過好開心就係知道阿GRAT都派到,第時又可以一齊做"classmate"呢~似乎我地好有緣,呵呵~(以前我地係IVE唔同班既同學)

不過慘就慘在鋒仔今個星期去camp,叫天不應叫地不聞o個隻,因為唔想令佢擔心,所以今次病到五顏六色都無得向人發脾氣呢~仲要慳錢去日本既關係,的士都唔坐,日日流鼻水搭輕鐵都俾人用歧視眼光望住,慘慘慘...

不過最最最慘都係操交安,下星期就要比賽喇!!!個main point係我隊交安係自願性質參加,所有隊員都係全校最曳or最呆既小朋友!!!(佢地家長真係叻,知道佢地無咩機會俾老師揀中去表演,所以一有位仲唔上咩...)得兩三個係醒d,唉...好彩交安係由全校最惡o個三個老師教,所以操o左四個月都算係咁啦~不過仍然傷神,唉...

前日手痕租o左隻見鬼2o黎睇...睇唔夠1分鐘就熄機...似乎無人o係側邊嚇我睇得唔夠過瘾呢~

台場台場台場台場台場台場台場台場台場台場台場台場~I'm coming~

台長: 小蛋散~
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文