24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 14:34:43| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新年活動一浪接一浪呀~ (24.01.04)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由於擒日進行馬拉松式賀年活動,所以日記又要暫停一天,哈哈!!!不過似乎呢個frequency開始偏高呢...

嚴寒既天氣底下,我既被窩計劃本身可以好順利咁進行,但係眼見大哥食到一屋都係瓜子殼,我有預感老媽子實要我執手尾,嘿嘿,精叻既我,緊係"走為上著"....於是不怕寒風既攻擊,挾持埋妹妹(老媽子追究起上o黎,可以入佢數,哈哈!!!)、家姐同未來姐夫浩浩蕩蕩向住newway進發!似乎太耐無唱,所以停不了呢!而且妹妹溫書可能溫到失心瘋,所以佢既情緒特別高漲咁,一首接一首咁唱,non-stop喎...我亦都唔執輸,都上到高音部份既,哈!

到o左夜晚,活動一浪接一浪,人齊緊係大戰四方城啦!!!一開始猛咁出充(自細家人已經幫我起o左呢個"出充B"既綽號,估唔到仲keep到呀...)就o係妹妹失去防範既時候,哈哈,佢猛咁供我上大學,於是我順利可以反敗為勝,不過細路女始終係細路女,佢竟然就咁走o左去,可惡!!!

打到十一點幾,姐姐走後,妹妹突然間o係房衝返出o黎,竟然要求一齊睇"豪情"!!!就係咁,我地三兄妹就破天荒地一齊睇三級片,一齊過新年呢...(+_+)...

台長: 小蛋散~
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文