24h購物| | PChome| 登入
2005-01-10 23:31:16| 人氣460| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

偷下懶先~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

惰性....我深信每個人都會有....
但係似乎我ga惰性~有點兒過了火~嘿~
睇我咁耐先update一次就知啦~哈哈
一到考試&其前夕..房間總係零亂不堪~超出常人...ga亂~
亂成點?嗯~書啊、紙啊~無處不在~地下...書枱...床下底...床上...
基本上自己係無處容身咁濟...唉~响呢段時期入過我房間ga人都會問一句.."你點訓架?"....呢個時候會令我諗返起初中二年級ga班主任"維維"所講過ga一句話~"午夜夢迴書當枕..."何止當枕啊~當埋被鋪添啊~係咪好有書卷味呢~哈哈~
唔洗理我~考試考傻左...@@"
今日考完第一科"當代中國"~結果都ok啦~
唉~之后果几科就慘囉~下星期一連四科先係野~科科都係又難又"貴"~
點解話"貴"?梗係"貴"啦~學分咁鬼重~一重修就"金"囉~我先唔制啊~~
我發現左一樣野啊~就係呢~唔知點解~係我記憶入邊~
每次一到考試呢~我個鼻又同我個人一樣....一齊閉關....嘿~
好準時啊~先第一科...就感冒啦~唉~我仲以為可以捱到考完試先慢慢病添~失策失策!聽朝起身又要再努力奋战啦~各位考緊試ga朋友仔~比心机啊~千萬唔好好似企鵝咁.....>__<

台長: 紫軒
人氣(460) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文