24h購物| | PChome| 登入
2010-12-14 22:55:46| 人氣293| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

If I were a boy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

If I were a boy        碧昂絲

 

If I were a boy 如果我是男生

Even just for a day 就算只有一天也好

I'd roll outta bed in the morning 我會在床上滾來滾去到天亮

And throw on what I wanted then go 可以盡情的摔東西 掉頭就走

Drink beer with the guys 可以和三五好友喝個爛醉

And chase after girls 可以追著漂亮美眉跑

I'd kick it with who I wanted 也可以揍扁那些討厭鬼

And I'd never get confronted for it. 然後不在乎後果會如何

Cause they'd stick up for me. 因為他們總看我不順眼

 

If I were a boy 如果我是男生

I think I could understand 我想我會懂得

How it feels to love a girl 和女生戀愛的感覺

I swear I'd be a better man. 我發誓 會當個好男人

I'd listen to her 傾聽她的心聲

Cause I know how it hurts 因為我了解被傷害的感受

When you lose the one you wanted 當你失去了你所愛

Cause he's taken you for granted 因為他視你為理所當然

And everything you had got destroyed 所有的一切都栽在他手裡

 

If I were a boy 如果我是男生

I could turn off my phone 我大可關掉手機

Tell everyone it's broken 假裝手機摔壞了

So they'd think that I was sleepin' alone 讓大家以為我一個人睡

I'd put myself first 我可以只顧著自己

And make the rules as I go 然後暢所欲為

Cause I know that she'd be faithful 因為我知道我的女孩,絕對忠心

Waitin' for me to come home 乖乖等著我回家

 

If I were a boy 如果我是男生

I think I could understand 我想我會懂得

How it feels to love a girl 和女生戀愛的感覺

I swear I'd be a better man. 我發誓 會當個好男人

I'd listen to her 傾聽她的心聲

Cause I know how it hurts 因為我了解被傷害的感受

When you lose the one you wanted 當你失去了你所愛

Cause he's taken you for granted 因為他視你為理所當然

And everything you had got destroyed 所有的一切都栽在他手裡

 

It's a little too late for you to come back 現在才想回頭 為時已晚

Say its just a mistake 你說中間肯定有誤會

Think I'd forgive you like that 還以為我會原諒你

If you thought I would wait for you 癡等著你回心轉意

You thought wrong 那你真的錯了

 

But you're just a boy 但你只是男生

You don't understand 什麼都不了解

Yeah you don't understand 都不懂

How it feels to love a girl someday 愛上女生是什麼感覺

You wish you were a better man 你自許成為好男人

You don't listen to her 卻不傾聽她的心聲

You don't care how it hurts 也不關心她的傷痛

Until you lose the one you wanted 直到失去你所愛

Cause you've taken her for granted 因為你都視她為理所當然

And everything you have got destroyed 你摧毀了她的一切

But you're just a boy 就因為 你是男生

台長: *女夭*
人氣(293) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 歌詞 |
此分類下一篇:Through The Rain
此分類上一篇:

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文