24h購物| | PChome| 登入
2005-02-16 18:38:44| 人氣38| 回應0 | 上一篇

邪爆呀!!!@0@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日走左去剪頭髮...

o岩o岩洗完頭個陣
個人幫幫下我吹頭突然走左去喎~
就睇下佢去左邊啦...
見到佢幫「角落頭」個女仔整頭髮
整係見到佢背影個陣
(都唔算背影~得個頭)
我以為佢係大我12個form o既學生妹啦
點知冇耐之後,佢拎過黎
我就覺得佢好熟~仲係到諗佢係咪我miss
點知個陣我就叫左我個名~
原來佢真係教我中文個miss!!!*
超驚!!!嚇傻左
整係狂望住佢....
幫我剪頭髮個個人同miss都幾熟下架(好似)
後黎我就死口唔認~點都話唔識佢...
之後佢又好似信信地咁=0=
最後就講左句...
「你真係好似我一個學生」~
剪完之後即閃~爆驚呀!!!
唔知番學之後佢會唔會同我講...
「我見到個人好似你」=0=
wakakaka~超yeah啦
下次都係睇清楚有冇熟人先好去=0=

台長: JoHo
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文