24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 22:46:22| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔gur囉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都有唔少野係幾唔gur囉
但係最唔gur都係個條粉腸
姓『黃』個條囉

我已經『興合合』架啦
成個樣擺晒上面
如果佢咁都唔q知~佢唔撚去死!?
仲要撩我~仆街黎架
我都費撚事so佢啦
之後佢拍野...拍還拍~咪q拍我先得架
(個陣我個樣都係好唔gur囉)
今日勁便宜左個條友囉
一句粗口就咁算~
如果我唔係著裙~
我一腳西過去啦~部機仲唔跌落地下呀!?
如果你話咁樣唔值咁嬲
咁不如我拎住部機
拍住你~之後摑你兩巴丫
咁樣都唔夠o既
咪影住你~做d侮辱你o既行為囉
之後再補番句『我想拍野喳喎』
如果咁都唔嬲~i proud of u
個刻我覺得自己好忍得住d火囉
就算部機我整跌落地下~爛左
我係有責任呀~但係唔係佢影我~
我會咁樣咩!?邊個責任大d呀?
e+諗番都有d後悔囉
咁樣就當冇事發生
又唔玩激d喎~咪俾個教訓人囉
我唔否認架~我d脾氣一d都唔好架
但係有時都唔見得其他人會特別好囉

台長: JoHo
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文