24h購物| | PChome| 登入
2023-07-02 09:52:22| 人氣448| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/7/2023


阿仔出道唔經唔覺已經第廿二年喇,今日正日生日就繼續由佢負責啦~!!
約左11:30AM去元朗站會合,及後我地就起程去第一站黃埔一間地中海餐廳~!!

呢到個環境同埋野食都唔錯呀,如果唔係天氣麻麻其實坐室外就更好feel添~!!
而呢轉我地都傾左好多關於人生同埋成長o既課題,畢竟呢d野都好影響我地人生~!!

無論係生活、相處定係工作都係我地想傾o既野,而近年度仍會維繫o既已經大不如前~!!
或者就係因為種種唔同o既利益關係,而開始令到大家身邊關係變得越o黎越唔同晒~?!
好多從前o既好朋友開始變得唔會再好常見面,有d甚至演變成到不如不見添喇~!!

至於中段時間就返左去阿仔屋企進行第二部份慶祝,因為呢部份有埋新抱仔同孫仔~!!
佢地都係我生活中一個好重要o既部份,所以佢地就留於呢個部份同我簡單做個儀式~!!
影相同切蛋糕環節就點樣都唔少得啦,而孫仔近呢兩次都開始同我多左更多互動呀~!!

至於下段方面因為新抱仔去左飲宴,所以我地阿仔就自己去左元朗買埋外賣就返屋企食~!!
呢部份埋尾都係簡單輕鬆咁傾下身邊d人同埋事,希望下半年活動可以開始陸續出台嚕~!!
事關我地下半年都會再去旅行啦,而我當然就梗係問下佢相關資訊同埋意見先啦~!!

台長: Ethan~
人氣(448) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文