24h購物| | PChome| 登入
2023-06-25 09:25:14| 人氣356| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/6/2023


孫仔唔經唔覺都已經一歲喇, 一直睇住佢長大都覺得好開心呀~!!
佢越o黎越多同我地互動同多左好多反應,加上佢又好娌意成日都笑~!!

佢生日當然我地都會一同慶祝下啦,所以今日就全家出動一齊去食飯~!!
上段時間都係阿仔o黎接我先,及後返佢屋企接埋新抱同埋孫仔出去上堂~!!
而我同阿仔放伍左佢地之後就去左食lunch先,當然都會趁呢個時間傾下計~!!

大家都為左小朋友有唔少想法,當然我地對冠言都有一定期望同想佢好啦~!?
不過大家都理解呢個世代其實都唔係容易捱,而我地都希望將好o既野傳承俾佢~!!
如果佢真係一個讀到書o既小朋友就更好,我地都希望佢將來做到好o既工作嚕~!!

至於下個星期就係我生日月開始啦,而打頭陣呢個環節絕對係由阿仔負責啦~!!
佢日佢先同我講開關於約期問題,問到我關於身邊d朋友約好左7月d時間未啦~?!
基本上每年會約我o既朋友都會繼續啦,而我近年只係明白到咩叫有心定冇心囉~?!

下段時間我地都訂定左餐廳一齊出去晚飯慶祝,當然都係藉住孫仔生日為由啦~!!
我地去左D2 Place一間幾靚o既親子餐廳到晚飯,齊齊輕鬆同佢玩下影下相咁啦~!!
雖然近年好多野都安排得好簡單呀,重點其實就係同你一齊o既人會唔會令你好開心~?!

至於下半年各個計劃都已經開始陸續籌備緊,有部份計劃甚至會開始落實左添啦~!!
時間過得好快就更加希望自己過得快樂,人生已經去到某個階段只希望自己無悔咋~!!

台長: Ethan~
人氣(356) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文