24h購物| | PChome| 登入
2024-03-17 09:12:09| 人氣212| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/3/2024


今日行程計劃係比較簡約,事因我同結怡約左出去做下按摩同食下野咋~!!
由於我本身已經病緊o既關係,所以行程上就唔可以太辛苦同大多路程呀~!!

佢早前已經計劃好晒是日行程啦,所以我地第一站就先去左按摩一下啦~!!
但係是次經歷雖然係好痛啦,不過呢位醫師就搵到我身體有躂問題呀~?!
於是佢就幫一幫我有咩可以改善下,同埋都俾左d建議我可以點樣做呀~!?
佢真係幫我搵到我腰痛同腳痛問題,又知道我訓得唔好同埋呼叫道有事~!?

完左呢部份之後就去左IKEA到食下小食,之後就再去返K11到食晚飯~!!
是次安排都係好慳到錢啦,事關結怡有好多方法用到唔同優惠去食野~!!
雖然我地今次為左慳到錢而變左去海邊食外賣,但呢間野個麵的確係好食~!!

及後我地就再行落去佐敦食糖水,事關我地計劃好今次會去食糖水放題呀~!!
因為位於觀塘o既一間糖水店結業,所以令我地想去食下d平民化舖仔嚕~!!
而呢間野又的確唔少人去兼唔係貴啦,再者試完之後亦覺得佢水準係唔錯呀~!!
完成晒全部行程之後就一齊去返紅磡搭車,事因佐敦上去o既我就一定要企嚕~!!

台長: Ethan~
人氣(212) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文