24h購物| | PChome| 登入
2003-05-08 14:13:24| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

深圳之旅~下集

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左民族文化村同埋錦繡中華玩,本來想去世界之window or 動物園ga....不過老豆同阿媽之前去過......no choice la~ 我地去左錦繡中華門口d 小食檔度食早餐.....今次試過一個好似係新彊ga 麵包同法國長飽d味差不多,重有食燒羊肉,無"騷味,都幾好食~~
入去錦繡中華好似一個小中國咁,有長城有天壇,石雕,有好多中國特式建築,影左好多相......不過最令我印象深刻係個度一個好大型ga表演,好有過年feel.....個度有d 人真係識武功,武刀武劍, d 人衫好靚,表演好認真,跳舞又好睇,我覺得好好睇........ 因為之前未見過,重有玩新娘新郎game,真係幾搞笑,好有中國feel~~~
跟住我地就去民族化村玩個度有好多中國唔同族,唔同地區ga 屋同埋生活習慣,習俗,我覺得最得意係蒙古包,好得意,同埋一d 游牧民族ga 屋,一入到去都有一陣羊味~~~香同臭就見人見智~~~
其他石屋,木屋,係水邊屋都係無咩特別,最後我地撘左一架無人架駛ga 車環遊幾個樂園一次~~
今次深圳之旅令我對中國認識多左深左如果有機會我會再去中國其他地方玩ga~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文