24h購物| | PChome| 登入
2003-05-08 14:13:38| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

深圳之旅~上集

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

太耐無寫日記,要一次過補返晒至得.......哈,唔可以lazy ga mei~ 因為我好支力,所以先至無寫ja ma~呢一日係我返深圳玩ga 第一日,我地8:30am 先起身慢慢去,去到都差唔多12點lu.........去到深圳我地搵左一架巴土101去歡樂谷...去到以後重要得一個字倒先至入到去.......去到第一時間就梗係搵野食la,哈,去到個度,我地去左麵點王度食野....個度有好多野我都未試過......例如用人手整ga餃子羊肉餃子,超鄗河粉,燒羊肉燒,田雞腳,"老"水豬骨,人手整ga 餅....去到成個港粲咁,哈哈
歡樂谷其實我覺我覺得好似翻版disneyland 咁......d 佈置真係幾似ga......不過我都唔係咁左好多games ,因為好玩個d,eg 跳樓機,釣腳過山車,激流,過山車.....超多人排隊.我車自係玩左坐係架般度飄流,鬼屋,一個拉上拉落ga game,重有一d小game.... 重有睇下花車同埋人表演咁..............
之後,我地就去搵我地之前book 左ga hotel.......去到個度,俾我想像中好好多,同之前去日本d 設備差不多,而且唔貴~~
之後,我地就係酒店附近ga 食街食晚飯,我地勁食水餃,小籠包, 刀削麵同埋手拉面,d野好平又好食我都係第一次試雞蛋水餃同埋夫妻肺片,d川菜好特別~~~
食完飯,行左一陣,就返hotel 鋤d~~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文