24h購物| | PChome| 登入
2004-12-13 22:41:59| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日present 左人類學同埋考左社會學…
呢兩科huma/sosc… 都算係我黎呢度溫得最少ga 科…
因為真係好憎呢d 科…
個present 係之前個晚整powerpoint 同作內容…
結果個科死人人類學俾prof 插得好應…
插足四五個字問data 野…
雖然我地作資料都有d 唔岩…
但我覺得佢玩針對…
不過算la, 以後都唔使對住佢lu

不過我覺得社會學重頹廢…
唔知點解都叫睇過書…
而且都差不多上足堂…
溫左兩日… 結果都係唔識…
我只係寫晒d common sense野…
重要坐我隔離條友出貓問我識唔識”互動符號”…
鬼識咩… 其實d local 都好hea…
我覺得好多人都唔識…唔知個prof 會唔會kill 人… :p

最後我係份卷後面叫個prof 幫我, 我要75 分,
同埋我地交卷ga 時侯問個prof 求分…
話要75分或以上先可以transfer 返ust,
雖然事實係唔使, 但係個分高d 都無咁樣衰…
唔知點解覺得自己好無品….
雖然我都好無奈…
有溫書都重要唔識…
但係感覺唔係咁好…
好似呃人咁… 有少少良心過意唔好… haha
希望最後一科finance 可以唔使咁la…
不過真係好似好難咁…
到時唔知會點呢, 我要俾心機溫至得, hehe~~

ps: 前晚發左個好甜ga 夢… 我feel 到我係笑到醒左law, hahaha, 唔知係日有所思夜有所夢… 定係將來真係會發生呢~~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文