24h購物| | PChome| 登入
2010-09-02 23:12:42| 人氣325| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傑西麥卡尼〃Because You Live

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Starring out at the rain with a heavy heart

在雨中帶著沉重的心 

It's the end of the world in my mind

在我的心中這是世紀末日

Then your voice pulls me back

妳的聲音拉住了我

Like a wake-up call

就像早餐的鬧鈴

 

I've been looking for the answer

我尋覓著答案在某處

Somewhere

I couldn't see that it was right there

就在眼前 我卻看不到

But now I know, what I didn't know

我現在知道 我之前所不了解的

 

Because you live and breathe

因為妳活著 呼吸著

Because you make me believe in myself

因為妳讓我相信自己

When nobody else can help

當我孤立無援

Because you live girl

因為妳的存在 女孩

My world...

我的世界

Has twice as many stars in the sky

從此更加閃亮

 

It's all right. I survived. I'm alive again.

還好 我熬過來 重新活過來了

'Cause of you, made it through every storm

因為有妳 我度過了每個風暴

What is life? What's the use?

這是什麼生活 有什麼用處

If you're killing time

如果妳只是在浪費光陰

 

I'm so glad I found an angel

我多麼開心我找到了天使

Someone

有個人

who...Was there when all my hopes fell

當我的夢想破滅

I wanna fly looking in your eyes

我想要飛到她的雙眸中

 

Because you live and breathe

因為妳活著 呼吸著

Because you make me believe in myself

因為妳讓我相信自己

When nobody else can help

當我孤立無援

Because you live girl

因為妳的存在 女孩

My world...

我的世界

Has twice as many stars in the sky

從此更加閃亮

Because you live... I live

因為妳的存在 所以我存在

 

Because you live, there's a reason why

因為妳存在 這就是為什麼

I carry on when I lose the fight

我可以堅持當我失敗

I want to give what you've given me

我想給妳 妳總是給我的

Always...

 

Because you live and breathe

因為妳活著 呼吸著

Because you make me believe in myself

因為妳讓我相信自己

When nobody else can help

當我孤立無援 

Because you live girl

因為妳的存在 女孩

My world...

我的世界

Has twice as many stars in the sky

從此更加閃亮

Because you live and breathe

因為妳活著 呼吸著

Because you make me believe in myself

因為妳讓我相信自己

When nobody else can help

當我孤立無援

Because you live girl…

因為妳的存在 女孩

 

My world...

我的世界

Has everything I need to survive

已經沒有缺憾

because you live... I live, I live

因為妳的存在 所以我存在

 

超好聽的~

一定要去聽的歌唷~

 

台長: 卍の空〃† ΐ
人氣(325) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: ไ〃Animalの音樂∮ |
此分類下一篇:五月天〃讚
此分類上一篇:周杰倫-牛仔很忙

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文