24h購物| | PChome| 登入
2006-11-06 17:30:21| 人氣202| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11.6 pass

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

min said you have something unhappy happen.she told me that is about your boyfriend.i know i have no reason to disturb your lover. but if the lover isn't suit to you ,please give up,i know you would be hurt at the againning ,but i believe you will find a better in future.
i can't write it in chinese,but i think you will understand.no metter what will happen,you must tell me i will help you !if you unhappy,you must tell me or min.

2003年3月9日 14:58:08


i have read your email.than i knew you have choosen to go on.i don't agree your choice.you have known he might be a man not suit to you .why you still to go on.but anyway,that's your choice i can't stop you .please tell min if you unhappy.if i can helf you ,i will


2003年3月12日 1:29:25


T,暑假過完啦!!我地都好似過的不是好有意義,不過都無所謂啦,開心就夠。但你就成日比我聽到你的不開心,我講過你系一個水做的女人,但有時候將自己變得硬一點都系好事來的!!我會同你一起努力,我地一定可以幸福的!!

2004年8月27日 16:26:04



hotmail的郵箱中我一直都keep著這三封信一直没有删除,
分別是姊妹和COLA寫給我的…
突然間覺得時間過得好快好快…過去的那些事情似乎開始慢慢遠離我…
但看回過去遺留下來的片斷…那感覺卻又如此的清晰…
昨天在線上跟朋友聊了一下感情的事…
我很認真問她…爲什麽他不好…你還是那麽地執著?!
她遲疑了一下…
然後跟我提起了那些屬于她不再願意提起的回憶…
我聽了心裏很沈重…
但我也很認真地說了一直想說的話…離開他,你會更加快樂…
後來她的頭像沒有再亮起來了…
其實我知道這是很難的…
我明白…雖然我所遇到的與她不一樣
但我能體會那種舍不得的感覺…

其實我們應該勇敢一點還是執一點呢?
勇敢和執著真的能改變在這地球上的另外一個人嗎?
COLA Bir那天…MAN突然問我…
“你還生阿LO的氣嗎?”
我停頓了一下…“沒有了”
眞的没有了...

台長: ★,,阿t,,*))
人氣(202) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文