24h購物| | PChome| 登入
2005-10-31 22:46:56| 人氣121| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(84)2000年 十月初五的月光

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五年前既今日,剛剛比第一份長工炒0左一個月到....

五年前既今日,步入踏出社會後一個大錯折既階段....

五年前既今日,返職訓局既第一日,人生其中一個浪費時間既時期....

五年前既今日,第一次考車牌,因改路而肥0左....

五年前既今日,電視做緊張智霖既十月初五的月光....

五年前既今日,亦係農曆既十月初五....

五年前既今日,當然亦都係十月三十一號....

五年前既今日,當然就係萬聖節啦....

五年前既今日,考完車牌肥佬,返到大埔,連part time都炒我,剛好萬聖節,唔洗化妝,我個同一日兩個失敗既失落心情,足以嚇死幾件....

五年前既今日,返到屋企冇心情,俾父王知道我連衰兩野,仲一路食飯一路盤我,我發0左佢一個幾大既脾氣....

五年前既今日,我決定我唔會扮鬼扮馬,每年今日,小心渡過....亦唔會亦唔想出席任何活動!

五年後既今日,報紙上話我生肖運大吉,星座亦唔差,但我今日頭痛,又冷親,返到屋企仲嘔....

還好,返工時,打message同sindy傾計,時間都易過點....



台長: 影月童
人氣(121) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文