24h購物| | PChome| 登入
2005-11-01 23:41:55| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(85)晴天行雷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今日都冇咩大件事,點知打算準備行去返學時,父王打來話經已辭工唔做,我心情打曬個突....

幫完佢拎番0的野返屋企,我就繼續行去上堂啦.心情就緊係唔靚啦,就打俾人開解下囉!響sindy食緊飯時阻住佢講0左陣,然後mingming個電話唔通,冇咩心情咁上堂囉....

上0左半堂,記野記到腦有少少塞,之後阿sir講下歷史,講到我都笑出來,算啦,凡事向好看!

太陽底下無新事,又有咩野唔可以?
前面是絕路,轉角是希望!

知道自己而家開始為家付出多點啦!

落堂後,mignming個電話通啦,頭幾句咪又係講下準王后(其實幾乎係佢單方面講)之後都唔阻佢繼續行mk,然後買枝五花茶下點火,就返屋企啦....

未到屋企前,咪打個電話返屋企睇下情況,父王話有九廿幾人打電話俾佢問候及了解事件,個個都唉0左幾次,其實我都知我父王人緣好,咁多人打來問候係我意料中事,睇怕聽日個電話會響得仲多....

心情唔靚,唔好打俾我,響我留言板留言呀-_-

台長: 影月童
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文