24h購物| | PChome| 登入
2004-01-24 05:54:00| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24-12-2003: 我要皇冠呀。。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最愛o既christmas終於又黎喇!

我地去左銅鑼灣睇楊千嬅同梁朝偉o既"地下鐵"..又係幾米原著o既作品,所以都幾鍾意!但唯一唔係太鍾意o既就係佢加插左一段台灣o既故事。

本來kin訂左"Fat Angelos",但時間唔o岩,冇辦法去lu~!之後行左陣街,去"Sogo"買支mascara比媽咪做聖誕禮物,而kin………佢又用左d好無賴o既籍口方法買左另一支mascara比我..>__<...上當了,激死!

之後我地過左去尖沙咀,呢個幾乎係聖誕節必去o既地方!我地去左"和民",渡過12點,不過最掃興係入到去先知冇哂牛肉o既food order law!我就係突然好想去食佢d牛肉呀嘛!又激死多一次!

食飽就行下噴水池附近d檔仔,見到有人戴住一款唔閃o既皇冠,我真係好鍾意呀!但揾極都搵唔到,只係有閃o個d咋~到到搵到o個檔又賣哂喎,之後行去海傍o個邊諗住睇下有冇啦,點知都係失望而回..

其實真係好唔開心架,因為我真係好鍾意個皇冠架>__< 但冇辦法啦,我地都盡力了,唯有好頹喪o甘行去搭車啦,途中覺得好凍,佢竟然o係個bag度拎左舊紫色o既物體出黎,披o係我身上..原來係我呢排睇中左o個件b+ab褸呀,我真係估唔到佢竟然去左買,因為我只係o係電話度講過睇中左b+ab件紫色褸…佢都大膽喇>__<…仲為左買件褸而攪到返工遲到tim呀……

Anyway,thanks..
但唔好再o徙錢喇…淨係褸,今個月已經第3件喇>________________<

今日送左條頸巾同shirt比佢,希望佢鍾意la~!
also,多謝你o既星星水晶鍊呀,好靚呀^__^

台長: SnOwGiRl
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文