24h購物| | PChome| 登入
2009-06-28 02:22:25| 人氣269| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

You Are Not Alone

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



King of Pop



我不是ㄧ個會崇拜偶像的人

所以不曾想像   為什麼貓王或披頭四會讓很多人念念不忘

但是2009625這一天

我開始明瞭那種感覺   ㄧ種緬懷的情緒

 

1996 GRAMMY NOMINEES是那時候很愛聽的專輯

因為阿塔   介紹了這張專輯給我

You are not alone這首歌是我最喜歡的

那時候很迷戀她,所以對我來說這張專輯就是基督徒的聖經

喜歡在唸書時候聽、喜歡在想她的時候聽

也回憶她在我身邊彈著吉他聽我唱歌的時光

 

把喜歡的人喜愛的東西帶在身邊

就能夠安撫與激勵心理某個孤寂的角落

 

Michael Jackson對我來說    並沒有變 

1996年的他一直到現在的他

依然是值得喝采和獲得崇高的推崇

不管他做了什麼手術,不管他是否脫軌

 

王者的孤獨,不應該也不能夠由泛泛之眾來批判

他的作風、他的歌、他的ㄧ切ㄧ切

不管好或是不好

依然能夠在多年後的現在,安慰很多人

也依然讓我覺得回憶很值得回憶

 

~Michael Jackson永遠的神~You are not alone~

 

Another day has gone, I'm still all alone
How could this be?
You're not here with me
You never said good-bye, someone tell me why
Did you have to go and leave my world so cold


*Everyday I sit and ask myself
How did love slip away?
Something whispers in my ear and says

That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come and hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin(*)

Oh, whisper three words and I'll come running
and girl you know that I'll be there
I'll be there(*)

You just reach for me, girl
In the morning, in the evening

You're not alone, not alone
You and me, not alone, oh, together, together...

 

 

 

2009.06.28 因為你不曾遠離,所以不需要說再見

台長: 豬米米

您可能對以下文章有興趣

人氣(269) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: 阿塔的吉他回憶錄 |
此分類上一篇:歲月

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文