24h購物| | PChome| 登入
2004-10-13 17:32:04| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

早放

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yeah~今日終於可以

正常返屋企喇

正個屁咩 今日都俾平時

遲放左半個鐘

because要上

果個唔知乜鬼

專題研習 唉~攞黎攪

簡直waste time

唉~算吧la......

好慘ar~聽日又要留係school

補會計 成日都係咁

真可憐................

but英文果個ar sir連請3日假

we are so happy

haha~萬歲........me最怕英文



haha~琴日同個qq fd傾計

我問佢點樣追女仔 佢答

〔我看見一個女孩漂亮  我就走上去說 我好象見過你  在哪呢?  好象在昨天晚上的夢裡吧  然後那女孩樂得合不攏嘴 〕

haha~佢仲叫我學返兩招wor

呢d免喇~如果係男仔見到呢幾句野 就學下人地la



台長: star
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文