24h購物| | PChome| 登入
2005-02-15 11:44:29| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

法國

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仲有幾日又話開學喇

呼~認命喇認命喇

hahah~唔得佢死

返學都要講認唔認命

唉~聽日表弟又黎喇

唉~覺得有d煩

唉~我越黎越唔鐘意自己

懶散得咁緊要

算吧la ......



呢排媽咪有個朋友係外國返黎

佢之前都有返過黎

仲一齊食過飯

但當時年紀細 對甚麼外國d野

唔太感興趣  但佢今次返黎

我先知原來佢係由法國返黎

haha~有d興奮添

我仲同佢講等我下年考完會考第一時間飛過去

你要收留我ga haha~

佢仲有兩個仔仔 仲有一個細妹又係嫁左去果邊

不過好明顯 媽咪唔多鐘意我過去

因為佢知我過去既目的係咩 haha~

但 我話知佢丫 死都要過去

難得有朋友住法國wor

恨死我喇 有得去法國

不過d英文咁差 到時真係去到

點算好ar 雞同鴨講 haha~

不過算la 而家興奮住先~

唉~仲有 我對自己d學業放棄左好多

覺得讀書越黎越冇意思  

以前既我 讀書對我黎講係好重要

雖然同樣係懶散 但唔會好似而家咁

放棄得咁緊要 咁厭倦




台長: star
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文