24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 20:07:35| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

普通話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我同sherry參加左

普通話學會 me係文書

琴日為左個

普通話 攪到5點先走得

真慘慘 then today

ar sir睇過個壁報

話有d地方唔得 要整過 

整完又要同沁沁 sherry

buy生日禮物送俾人

攪到又係6點先返到home

唉~日日都晏返 真煩....

聽日可能又要遲放喇~唉 他媽的



琴日sherry同我講 佢send左我地一齊影既相

俾佢個fd 佢個fd見到話我好靚女ar

haha~開心死我喇 sherry仲同我講佢個fd

係夾band ga 仲成日將d歌改歌詞

唱歌仲好好聽 but佢地而家個band隊d人

都走得7788 then我就同sherry講

不如我加入 because me都好想夾band

點知佢同我講咪發夢la 人地係大陸

唉~一場歡喜一場空

me仲叫sherry介紹佢俾我識

哼~個死賤格唔肯wor

驚死我會搶左佢咁 仲鬼死咁大反應

哼~唔要咪唔要lor ......

so crazy~~





台長: star
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文