24h購物| | PChome| 登入
2006-01-07 12:38:09| 人氣1,160| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

卡瑞佛格--Carrickfergus

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我願身在 卡瑞佛格
那兒城堡 大海在望
我要泅越 深深海洋
以求吾愛 在我身旁

但海遼闊 我難游過
也無羽翼 可以飛渡
願能有個 俊美船伕
為我擺渡 愛情偕吾

我願身在 愛爾之地
那兒山脈 與海相繫
那兒花開 深藏記憶
有我真愛 不棄不離

但海遼闊 我難游過
也無羽翼 可以飛渡
啊~
此刻將回 卡瑞佛格
長相廝守 吾愛與我

願我身在 卡瑞佛格
長相廝守 吾愛與我


Carrickfergus (Charlotte Church)

I Wish I was in Carrickfergus
Where the castle looks out to sea
I would swim over the deepest ocean
For my love to be with me

But the sea is wide and I cannot swim over
Nor have I the wings to fly
I wish I had a handsome boatman
To ferry me over, my love and I

I wish I was in the land of Eire
Where the mountains reach the sea
Where flowers blossom as I do remember
Where my true love came to me

But the sea is wide, and I cannot swim over
Nor have I the wings to fly
Ah, to be back now in Carrickfergus
To be together, my love and I
To be together, my love and I

I wish I was in Carrickfergus
To be together, my love and I

台長: solesoul
人氣(1,160) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文