24h購物| | PChome| 登入
2006-11-15 03:09:52| 人氣1,757| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

澳洲(摘錄)遊記 (三之一) - 被困在cairn屎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

生活在”cairn屎”


由於銀根短缺既問題,我被困係Cairns...

自從同sylvia喪潛水之後,我週身搵個銀刮沙都冇,唯有打工幫補下,點知搞到依家留喺cairns 郁唔到,由於冇錢, 我個人又走唔到, 日日要搵幾個鐘, 去馬來亞餐館到講 ”Sir, coffee or tea??”...

日日返餐館打工做waitressing, 其實一d productivity都冇, 仲要同一班教育程度有限, 連highschool 都未讀完, 仲要將個the字都串左做de, 將britain串左做briten, 將cemetery 串做sanitary 既一大班鬼妹仔一齊工作, 你都咪話唔俾人搞到嘔白泡...

但由於錢, 我仲係須要呢份無聊工, 搞到自己懶忙... 但係喺cairn, 就算你真係忙, 佢都俾你一個”俾野鯨住左”既感覺 - 乜野係”鯨住”???? 就好似d 衫俾人掛左喺條繩到等乾咁, 咪”鯨住”囉...

正如hostel 裡面既英國妹pauline 話齋: it’s very easy to do nothing here, isn’t it?

唔會有人咁應同佢呢個話, 因為喺cairn屎, 真係除左潛水, 同打工儲錢去潛水, 或者上船打工免費潛水之外... 你真係搵到唔第二或者第三樣更有意義既野做...

正如另一位荷蘭妹pip 姐話齋:Don’t throw a can in Cairns, a dive master gonna be hit by it... 就憑佢呢句,你就知cairns有幾多潛水大師 (dive master)...

我同kay喺Cairns唯一最大既娛樂,就係星期五同一大班女仔,去下P.J. O’briean(一間酒吧名),每人飲成jar啤酒,開一大埋無聊既玩笑...或者同班鬼妹互相tease下, 串下大家平日既hostel 裡面既醜習...

又或者幫下d 鬼妹睇掌相,話俾佢地知下一段relationship 幾時先至到, 等大家恨下...

又或者每日下午三點左右,留喺hostel,同一眾女人打牙”交”,由無聊既話題好似” there was a man jerking off on the street last night!” , 講到唔同國家古時女人對美既標準, 到講下pan cake 喺邊度黎, 或者講下Bi-Lo或woolworth 究竟邊間舖D 物價平D 等...

總之你諗到最最無聊既話題, 都會喺呢度既女人口中講出黎...

但咁仲唔止, 最最無聊既, 都莫過於前兩日, 我同kay 入去荷蘭妹pip 姐間房,去玩佢果一大堆”益智”,但其實無聊到極既一種類近捉琪及拼圖混合物既遊戲... 我地邊玩, 邊講下香港同中國, 荷蘭, 比利時, 法國間既關係, 邊玩, 又邊講下大家都廿幾歲, 究竟閣下既父母點睇我地呢堆喺世界上遊黎浪蕩, 得閒無聊拿幾個月四週去, 但最終卻留喺hostel 玩 ”益智拼圖”既人呢????

就係咁樣, 幾個女仔傾下傾下,無無謂謂咁,又過左一日...

又因為咁樣,你會無蛇蛇咁同hostel中幾位女仔熟左少少...

透過呢d 同荷蘭妹pip姐, 德國妹stef, 同英國妹pauline既對話, 你會發現世界好似一樣, 成個世界好似趨向大同, 因為無論你黎自邊國人, 只要大家熟得既, 其實都係”無聊神”, 而”無聊神”要面對既問題, 及所承受既壓力, 無論你黎自邊國, 其實一d分別都冇...

雖然大家熟左, 成為朋友... 但過得無耐,其實呢班backpacker, 佢地最終都係會走...

英國妹pauline 走左之後, 荷蘭妹pip姐,下星期三要遠飛美國LA...

十日後,另一位德國妹Stef,又飛返佢德國老家去...

最熟同最正常果三位roommate 都走埋...成個cairns girls 只係得返d 日本妹, 韓國妹, which is 你同佢地係唔多溝通得到... (我都唔知點解同佢地溝通唔到, 但大家個思想真係差好遠)

每位住喺hostel既人,最多最多,只會留喺一間hostel三至四個星期...

好似我地咁,留喺呢度有成三個星期既,已經係少之又少...

住喺 girls hostel 冇乜野好, 最好既都莫過於識到d 黎自唔同國家既八婆, 姣婆, 同無聊神 (無錯, 我喺度搵到好多荷蘭版winnie wang, 英國版carolann 同德國版janice), 當然, girls hostel 遇到既, 除左呢d 極mean 但搞笑既人之外, 更多既, 當然係d奇奇怪怪既女人...

好似有件以為自己英文好好既new zealand 四十歲中年女人, 鄉音都未改, 失驚無神走過黎話自己好想去中國以南既一個島度教英文, 我問佢係咪海南島, 佢又話唔係, 仲大條道理咁”教”我, 話我知香港應該喺上海以北....

再唔係有件意大利女人, 不安好心咁問香港回歸中國, 香港係咪衰過以前? 係咪窮左好多! 咁我見佢問得咁不安好心, 就串串咁答佢: Nope, HK still Rich juz like before.

又好似有件日本妹, 最鍾意失驚無神喺你背脊出現, 等佢開口等左半世紀之後, 最後都係一句英文講唔出, 就俾左句”hi” 你之後, 個人唔知走左去邊...

去一間咁樣既hostel 度住, 遇到呢d 黎自唔同國家既人, 令你感覺既悶, 又刺激...

住girl hostel 同你住 mix dorm 最大既分別, 我諗就係: 你點都會遇到一d人, 會好唔介意咁, 同你hea 足一個鐘, 傾足一個星期... 呢d 咁無聊神既hea玩意,十居其九,都真係要女人至做到...

(三之一)

台長: Lucia
人氣(1,757) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文