24h購物| | PChome| 登入
2006-03-05 18:59:43| 人氣178| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Ch.8-[錯愛]*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

戈晚..佢地成班去左我屋企訓..
*根住第2朝就成班女1齊返學..
-都幾壯觀gar,,haaa"返到去..
kiko就bi幾個男仔圍住佢..
佢都好似好開心咁..我真係好想好想有1段刻骨銘心ge愛情,,
’上堂都係釘下魚..同dior sd下msg咁.,
去toilet bo下in..點知比個主任見到..
哈/1個禮拜ng洗返學..正野!!
*放學..kim係門口等我..我係好開心gar..
根住就同佢食野..行下街’
後尾佢去左我屋企..佢:[可ng可bi多次機會我?]
我:[下..你同你條女散左未?]佢:[散左..]
我:[下..我ng知a..ha]佢:[ja係得la]
我:[ng知醜..哼..ke]佢:[你ng出聲當你應成左ga la!]
我真係無左聲..因為我真係好想比人錫,,
比人呵護..比人保護戈隻feel..*>3<我愛你a!kim!
好開心..我地拍拖ge消息,,都被公開左!
*jacky好似ng開心..但係yennis好開心..
成日叫我ng好甩kim..哈哈,,我咁愛佢.,
點會甩佢呢? ..

待續..

台長: W0NGˇSAN﹡
人氣(178) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文