24h購物| | PChome| 登入
2006-03-01 14:36:24| 人氣140| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Ch.4-[錯愛]*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日落大雨,,ng通個天為我感到傷心?
..我沖左個涼..跟住去訓覺..
訓醒..都成8點..佢地成班都走晒..仲幫埋我執好晒間屋..
真係好姐妹..haa!見悶悶地..
咪on下msn lor..跟住有個野add我..
人:[hihi..靚女]我:[下,我ng靚ga wor]
人:[稱呼下ja..]我:[哦.你係bin個?]
人:[我咪係你條仔lor’]我:[你mo野下.,on9]
我就del左佢個msn luu..好憎le d咁ge人..
所以ng會同le d人傾..過左陣..yennis打黎’
yennis:[喂..rita姐..去ng去唱k!yoyoyo]
我:[下..有bin個gar?做乜咁興奮rrrr"有陰毛wo]
yennis:[sisi,dior,kiko都去*不過今次有班靚仔去!我梗係有陰毛la-3-]
我:[哦..咁咪好lor..um..ok lar..我去lar..]
yennis:[ok!今晚10點..neway等!]我:[ok lar..bye]
yennis:[bibiiii]而加都成9點..所以搞掂晒就飛的過去..
..入到間房..有個男仔..唱歌唱得好好聽..
睇佢個樣都好似好靚仔咁..跟住ge歌係..
[明知故犯]我就bi戈個男仔拉左我去唱!
我:[wa,,你咁都得ge..]男:[做乜ng得rr]
男:[又唱得幾好wor..]我:[ng係你估..呵]
’男:[係le..你..你叫咩名rr?]我:[rita..]
男:[我叫bb rr..]我:[ha.,做乜改咁ge名..弱智雞]
bb:[係咪ng得rr,,車]我:[係rr..傻仔!]同佢玩左好耐..
同佢1齊好開心..佢好識氹人笑..不過..過左陣’
*dior走埋黎..[bb rr..陪我出去買in rr]
bb:[下..咁r..ok la..]我心諗-咁ng願意ge?!
算la..都係咪理..跟住又同sisi唱歌..好開心rr!
點知..唱唱下..dior喊住咁走入黎..kiko就問佢:
[你做乜r?]dior:[bb飛左我lar!]我諗..
下..乜原來佢地行緊gar..本身我都好想安慰dior..
-但係係戈刻..我ng知講咩好..
突然..有人用酒潑我..點解ge?點解會咁..

待續..

台長: W0NGˇSAN﹡
人氣(140) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文