24h購物| | PChome| 登入
2008-10-12 00:37:21| 人氣59| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



You held my hand and walked me home, I know

Why you gave me the kiss, it was something like this, it made me go oh oh

You wiped my tears, got rid of all my fears, why did you have to go?

Guess it wasn’t enough to take up some of my love, guys are so hard to trust


Did I not tell you that I’m not like that

Girls the one who gives it all away


#
Did you think that I was gonna give it up to you, this time

Did you think that it was somethin’ I was gonna do, and cry

Don’t try to tell me what to do, don’t try to tell me what to say

You’re better off that way



Don’t think that your charmin’ and the fact that your arm is now around my neck

Will get you in my pants, I’ll have to kick your ass and make you never forget

I’m gonna ask you to stop, thought I liked you a lot, but i’m really upset

Get outta my head, get off of my bed, yeah that’s what I said



Did I not tell you that I’m not like that

Girl the one who throws it all away



This guilt trip that you put me on won’t mess me up cuz I’ve done no wrong

Any thoughts of you and me have gone away



Did you think that I was gonna give it up to you, this time

Did you think it was something I was gonna do and cry

Don’t try to tell me what to do, don’t try to tell me what to say

You’re better off that way

Better off that way

I’m better off alone anyway



-----(歌詞來源自"奇摩知識家")-------------

你握著我的手 陪我回家
為何給我一個吻 讓我失了魂
你拭乾我的淚 趕走我的恐懼
那你為什麼要跑走
是因為我給你的愛還不夠嗎?
噢 還真是難搞

難道我沒和你說 我不是那種女孩
一下子就付出全部

你以為我會因此而罷手嗎?
你認為我只會哭泣而已嗎?
別試著要我做些什麼
別想著要我說些什麼

你最好想都別想

別認為你很迷人 事實上是你的手臂圈著我的頸
若你踏入我的地盤
我會踹破你的屁眼 讓你永生難忘
我想要停下一切
我曾經很喜歡你 但現在失望透頂
滾出我的腦袋 滾開我的心房

沒錯 我就是想說這些

是你讓我掉入這矛盾的漩渦
我不會受你影響 因為我並沒有錯
只是和你的緣分 早就支離破碎

不管怎樣
企圖想叫我做的事
你最好想都別想

我寧願自己活





※P.S.這並不是歌詞,而是歌詞加上我的解讀和心情

台長: 亮勒
人氣(59) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♫ Diarys 心情記 |
此分類下一篇:札記,胡說八道
此分類上一篇:骷髏。

老趙
我也幾百年沒用報台了
2008-10-12 12:45:15
**糊塗勤:D
我增了好多!
2008-10-18 12:31:08
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文