24h購物| | PChome| 登入
2008-12-03 03:53:57| 人氣337| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

I Believe My Heart

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

凌晨三點多

肚子好餓啊

最近自己變老人

九點睡 兩點起

(嘿嘿 沒一根白髮的老)

正在聽這一首歌

http://tw.youtube.com/watch?v=eWBfCeLaVmU

很好聽唷

希望你們喜歡

昨天蠻幸運的

1.

午餐時竹東藝術文化館的理事長告訴我

我的願景幾乎要實現了

因為上面長官看到時很感動

並且將有電視台將要來採訪我幫他企劃的活動

2.

晚上觀光產業協會給我一筆小錢

慰勞我這幾個月編輯的辛勞

3.

幫公司設計一些開源節流的方案

得到財務長肯定

說我是他的智囊團

還有說若全公司都能像我一樣主動思考發現問題

那麼公司一定會成功的

 

凌晨三點

我開了三個視窗

邊聽瑪丹娜堅定地唱歌

邊把忍耐了好久的眼淚溜下

其實我是很好哄的

 

Duncan James & Keedie

 

I Believe My Heart


[Duncan]
Whenever I see your face the world disappears,
無論何時我見到你的臉世界就會消失
All in a single glance so revealing.
全在那驚鴻一撇中展露
You smile and I feel as though I've know you for years.
你笑著而我感到我認識你好多年了
How do I know to trust what I'm feeling?
我怎麼知道要去相信我的感覺

I believe my heart,
我相信我的心
What else can I do?
還有什麼其他我能做的
When every part of every thought leads me straight to you.
每當每部分的思緒都會直接牽引我向你
I believe my heart.
我相信我的心
There's no other choice,
心是堅定的 
For now whenever my heart speaks, I can only hear your voice
現在每當我的心訴說 我只會聽到你的聲音

[Keedie]
The life-time before we met has faded away.
在我們相遇前的生命已消逝
How did I live a moment without you?
我怎麼能活的下去如果沒有你
You don急 have to speak at all, I know what you'd say.
你什麼都不需要說,因為我知道你要說什麼
And I know every secret about you.
而我知道你全部的秘密

I believe my heart.
我相信我的心
It believes in you.
因它相信你
It's telling me that what I see is completely true.
心告訴我我所看到的一切完全是真實的
I believe my heart.
我相信我的心
How can it be wrong?
直覺不可能猜錯的?
It says that what I feel for you I will feel my whole life long.
心說我對你的感覺將一生不變

[Duncan and Keedie]
I believe my heart.
我相信我的心
It believes in you
它相信你
It's telling me that what I see is completely true.
心告訴我我所看到的一切完全是真實的
And with all my soul
而與我全部的靈魂跟隨
I believe my heart.
我相信我的心
The portrait that it paints of you is a perfect work of art
心上描繪的你是如此完美的藝術傑作

http://tw.youtube.com/watch?v=eWBfCeLaVmU

歌詞來源

http://www.wretch.cc/blog/yenpao79426/4118967

 

 

 

台長: 飛天馬
人氣(337) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Momo~
馬兒真棒!!你的用心一定會獲得肯定!!加油!hug!
2008-12-05 15:51:53
嗯 ~ 好聽
那唱者神韻有像布萊德彼特

妳好 清明

^_^
2008-12-06 15:04:36
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文