24h購物| | PChome| 登入
2006-11-01 14:29:08| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

”\||| 1個月la~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心a...終於\\都1個月la))
Le 個月真係發生左n 多野a~~
有SweeT, 有嘈交,  有我嬲你, 有你發我脾氣, 有冷戰, 有平淡...等等~~
係10月19號個日’’1早起身就整LuNch
個lunch 仲係心形ga~~!!
then 就洗白白 and 扮令令.. 
帶住我ge ((愛心 lunch & 1條織好 & 1條本成品ge頸巾咁趕Bus 咁反學la>.
原以為佢都會有surprised 比我ga..
因為 1個月le 個日子 and 我地1齊個日佢記d 野仲多個我~~
但個朝我叫佢起身--個陣..佢竟然同我講
”女朋友仔,我forgot to buy a month gift to u,
不如我地放學1齊去buy a..你中意咩你搵la..”
個刻真係好5開心ga!!好似只有我1個人去在意le 個日子__
但鬼叫佢le排d homework 咁多bo~~
佢連做homework ge time 都冇a..
又點可以抽d 時間黎buy gift wo~~
So ..我只係答佢”5洗la,5要la!!’”
Then DM 好似 feel 到 unhappy 咁,
so 佢叫我 第1個落堂去搵佢~~
我上完第1堂 就過左Lynnwood 搵佢.
見到DM 個刻..
佢叫我行過去..而我當然照做la>.
個陣佢就彎身搵起佢背後個盒gift..
見到有我最愛ge 熊仔..我真係好開心ga
到左canteen 我就折開份gift la!!
hehe..in the gift had 1只熊仔.1枝香水,2枝honey,2個心心
我最開心ge係見到 2枝honey  and 2個心心
因為honey 係我地 2個去camp(我地個陣岩岩開始熟)
個陣佢喉嚨好痛..而係冇藥 and 任何喉糖之下
我只好邦佢用.用黎沖茶ge honey 黎沖水~
冇諗過佢竟然仲remember ga
(原來個2枝honey 佢仲係夜晚同神童趕去supermarket buy ga
  & 個2個心 雖然係神童摺..But 起碼Dm 應成我會為我學la))
then lunch time ge 時候 我去 HQL 搵佢食飯
以為佢見到個Lunch 會好開心~~
但佢竟然..竟然..係冇反應
將我ge 心機白費曬
我仲為左lunch 整親手tim a>>>
而佢竟然係””冇反應”” lo
個刻真係心痛ga__
但因為今日係我地ge1個月我5想為le d 野而令le 個開心ge日子變成5開心a~
After school 我就等Dm放學.
then我地就落左mor搵iris and 占占la
本黎Dm 諗住帶我地去食飯ga.>>
But 因為 iris and 占占 佢地已經食左la.
而1陣DM 又要陪占占 buy gift 比iris 
因為..21號就係占占 & iris ge 1個月la~~\
雖然>>比佢陪占占 buy gift 係應該
但..佢地1 buy 就buy左成 2個几鐘..
真係..有d 5開心ga..
但鬼叫又係自己叫埋人地1齊過wo..
then 我地就係mor 度行左1陣
就去左等Bus la反home la!!!
今日  le 1個月ge 大日子 佢竟然 5係陪我好多~~
and 我地竟然冇影相a..
真係有d 5開心ga~
Hope 我地可以繼續 開開心心咁1齊la>>

--------------------------------------------------------------------------------

後記:之後先補反d 相仔a..

台長: \Phoe_Be..』
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文