24h購物| | PChome| 登入
2006-10-19 12:31:40| 人氣25| 回應0 | 下一篇

︱︱‵14號..打邊爐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..真係~~點講la
因為__又要吵大鍋la>>..
我知道你5想 ga〕}
個日神早搞點..點知出門口冇耐~~就Miss 左班車車La ++
so~~都知自己黑仔La<<
唉..飲完荼 打埋包))問完機票**行左陣街仔就
^拿拿聲 趕反黎Lynnwood .就係怕dM等 
點知..點知 反到黎‘‘仲係離5開”等’Le 個字)##
  好彩. 有 Gina & Winnie 陪我去 supermarket\\
諗住行完應該----差5多La
 但係!! 搭左車反學校..仲係要’等””
 巴士部個度-==又凍..又冇人..連車都冇a..個天又就黑wo--=
   當听到iris 打比我
嘩..d 眼淚真係流出黎lo)) 真係Feel 到自己好委屈
  趕住反黎//仲要Buy 野食比你..
點知仲要||等|| Then 去 washroom
   學校1個人都冇a>>
平時最多人ge libr 都冇人
  真係嚇4人..好彩都搵到 Washroom〕 〕
 但連去個 Washroom 都怕..怕比人 鎖係 Washroom--
  出到去..見到留言>> 以後係你..
 5听還好// 1听就嬲..
   連iris 留meg 比我叫我小心 d
 SO.. 1見 dm 咪叫佢5好同我講野__
\ 點知  佢真係5同我講野lo..
  都5知比5比個 gooD 佢好A..
之後 等左佢好耐 佢都冇黎 乙水 我~~
  嬲嬲地(( 真係走..
  走左1陣.>> 佢就追黎la
 形成__電視劇ge橋段\\1個係前面走  1個係後面追__
  5知係咪 黎m le~~  so..走左1陣 就feeL 到頭Rain raiN
 之後.Dm 竟然 胃痛..仲企5穩tim a~~
   嚇4我la..好彩見到Ken & Mink 咋
 Dm 休息左1陣.冇事.走去反打邊爐~~
   因為佢胃痛..so..冇再嬲佢la>.
  個晚打邊爐..好開心.雖然我5識打牌
    又5識打機;; but 見到佢地..玩到咁HaPPy.. 都開心Ga
見到 dM 對情侶Fd.. feeL 到 Dm 真係錫我~~
   
後記 1: ths Iris .Gina..Winnie...泰哥
      冇左泰哥件外套~~我已經變左 雪條lu..><
   2: Dm ge 朋友仔覺得我對dm 好惡
      原來問完人之後__ d人都覺我對佢有d惡~~
      好la,,咁我會改ga la**
      But 改極我都5係太溫柔ga
      但..會比e+ 好~~

台長: \Phoe_Be..』
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文