24h購物| | PChome| 登入
2009-02-03 00:13:03| 人氣420| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/01 初六@360&大澳一日遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


日本身由本地遊轉左360大澳遊 ~~ 都真係估佢唔到!!

我地今朝7點3就起身!食埋個早餐8點先出門口!

行落去藍田坐E22,等左一陣就有車喇!仲同二姨一家四口一架車添!

入到去東涌9點3!原來佢地未食早餐架!我地先去老麥,銘慇打左好多個電話俾三姨都冇人聽!而我地食左早餐所以就去360個站道睇下見唔見佢喇 ~~ 原來三姨冇帶電話呀...好在佢唔係食左好耐風!

終於可以出發喇 ~~ 今日好好彩!唔係好多人!我地仲抵左!因為我地坐單程都要 74蚊一個,但係依家我地買套票都係92蚊,仲可以任坐巴士添!但係亞浩話我地太衝動喇!佢話我地每個人都只係平得5蚊!但係我地成9個人都平好多啦...

360同OP冇乜分別!只係架車大好多同埋高好多!全程車我地不停咁影相!架車上到山仲見到有人行山,仲同我地SAY HI呀!

我地終於到終點喇 ~~ 之後既行程就係經過市集就上去大佛喇!!
呢個市集都幾無聊架喎!香港人一D興趣都冇...
之後就梗係行上大佛啦 ~~ 行左成6層樓既樓梯終於上到去喇,我地兜左個圈先搵入口去大佛果道,點知...我明明記得上次上去個佛道唔駛咁煩,今次竟然要係寶蓮寺食齋先可以上個佛道(我既意思係好近個大佛,即係去睇佢果粒舍利子呀!!)我地係入面又兜一個圈之後就入寶蓮寺喇 ~~ 因為AUNTIE要拜神呀!
AUNTIE就拜神,而我地呢D梗係搵野食啦 ~~ 好鬼餓呀!!個寺D花好靚好特別呀!我就梗係試下影啦 ~~ 都OK架!!
食完之後我地去心經簡林,都幾遠下,我仲以為好近,都經過森林架...不過都幾壯觀呀!好大條既木,刻哂心經既句子係上面!

行完之後我地又去番市集果邊搵巴士坐,我地要去東方小祇園食晏呀!
個個都話呢道好食,入黎就梗係要試下啦!呢道都幾難搵,去到大澳巴士站都仲要行一大段路入去!

好在有訂位,唔係都唔知要唔要等好耐位,我訂位果陣仲訂左一隻雞,唔係連雞都冇得食,初時我以為呢道係食齋架...原來唔係!呢道乜都有得食,連海鮮都有呀!
食完野,我地梗係要行下啦!好飽呀大佬 ~~ 

我地經過一個紅樹林,都幾多野睇架 ~~ 之後就入大澳既大街行下喇!我覺得呢道都幾似長洲架!不過呢道就多野睇好多囉!

我地今日試左阿SO既全香港最好味既檸檬茶,都不外如事啦!初時仲想食炭燒雞蛋仔架,但係實在太多人!最後亞浩都只係排左炭燒魷魚!

二姨話有間食芝麻糊好好味架,我地就去試啦!點知...唔知點解今日爆甜囉!我連半碗都食唔到呀...SORRY!
話哂呢道都有咁多水上屋,梗係要影下相啦!不過已經冇果D船坐喇,全部都係果D遊船,仲話20蚊帶你遊完水上屋之後仲帶你去睇中華白海豚添!我都係慳番廿蚊把啦...  食完行完之後,我地買左D魚上去2姨屋企食晚飯 ~~ 一日遊真係好開心呀!

我今日食既野有:

早餐:1塊麵包/半塊火退/1盒脫脂奶

午餐:1碗豆花(走糖)/1碗粟米豆腐湯/2件芋頭魚/2件炸付皮/1碗菜心/1碗白飯/1件炸豆腐/3件雞胸

晚餐:1碗白飯/1碗紫菜湯/1碟菜心/3件鵝胸/1匙魚肉

台長: 夜貓貓
人氣(420) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文