24h購物| | PChome| 登入
2008-04-25 23:24:36| 人氣175| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/04 黑門市場/大阪城/心齋橋/美國村

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日起身後就去左黑門市場食早餐,其實明知道咪就係一個街市囉 xd
我地去左間有位坐底食刺身既地方,食左刺身、壽司同埋燒魚,食完之後我仲
買左士多啤梨諗住坐係大阪城道食。哈哈哈 ~~ 幾識享受...
睇下幾鬼豐富 ~~ 個帶子甜到呢 ~~
去到大阪城,亞浩睇完個地圖就諗住出發啦,突然有個伯伯問我地係咪去大阪城,仲同我地講”wrong way”添!真係超爆笑...之後就問我地係咪大陸人,即刻答佢hk啦...我地搵岩路喇 ~ 之後仲見到個櫻花陣添!我諗如果呢道真係全部滿開,真係靚到爆呀 !!
呢個先係大阪城既圍牆咋...有排行呀大佬...
我地坐左係大阪城門前食我地既士多啤梨,之後就去買入場卷入場參觀,個城真係好宏偉,只可以講舊時既人好勁,咁Q大舊石都唔知點拎入城起!仲要個城咁鬼大喎!我地上左去頂樓睇,亞浩話佢打機唔駛行咁遠...我都好想知!哈 ~~
呢道望出去真係好靚 ~~ 4周圍既金像真係好靚 ~~ 亦好宏偉下 ~
我地仲整左個金幣黎留念 ~~ 有得刻名架 ~~
我地參觀完大阪城之後,番左去難波,我要買今日出既STITCH 
CROCS,呵 ~~ 買到喇 ~~ 幾鬼靚!!以後唔駛同亞浩掙鞋著喇 ~~ YEAH!!

買完鞋之後,我地番上酒店放底D野,之後出發去食晏...(其實都2點幾喇 ~~)
我地決定去食105YEN烏冬,呢間烏冬好抵食,佢既操作好攪笑,就係你想食乜就拎乜,之後就拎去埋單,岩哂我呢D唔識日文既人 ~ 個烏冬好鬼大,我地其實叫中SIZE咋 ~~ 埋單都係1千YEN左右,抵爆呀!!
食完之後我地決定要行哂心齋橋筋,嘩 ~~ 呢條街真係冇盡頭架喎...完全見唔到尾係邊,行行下見到TOKYO HAND,我要買番我上年亞浩唔俾我買既筆,我足足怨恨左一年呀,我每次行親香港既文具鋪都會同佢講”你睇,我又搵唔到喇”,足足俾我講左成年,其實係咩筆點解我要買,哈哈 ~~ 首先我要解釋一下,我其實係一個筆怪黎,見到咩筆好寫既又唔太貴我都會買,而呢支筆其實係支水筆黎,但係佢擦得甩架喎!又唔係貴...
126YEN都OK呀 ~~

我在買到呢支筆既呢一刻亞浩話我既怨氣終於散哂 ~~ 哈哈!!梗係啦!!我地今次仲癲到買左3支筆+5支芯添呀!!成千幾YEN ~~ 哈哈!!

台長: 夜貓貓
人氣(175) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 2008年大阪之旅 |
此分類下一篇:25/04 黑門市場/大阪城/心齋橋/美國村~2
此分類上一篇:24/04伏見稻荷大社(清水寺/錦市場/伏見稻荷)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文