24h購物| | PChome| 登入
2008-04-24 23:29:08| 人氣593| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

24/04京都@失望ing~落雨(清水寺/錦市場/伏見稻荷)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日個心情真係由第一日升左上天堂,到今日跌左落谷底,全因今日落雨,仲幾大下添!我諗住去京都清水寺影好多相架嘛!
我同亞浩起身後去左食金龍拉麵,我就覺得唔錯喎 ~~ 但係亞浩話一般喎!佢鍾意食化骨棉叉燒多D喎...
之後我地就出發去京都喇 ~~ 都好鬼遠...坐左好耐車,之後仲轉巴士添!去到100號好多人上,最後巴士長話206都岩,我地上左去喇,點知站站停,唔怪得少人坐啦!

我地係五条板站落車,之後行斜路上去,好鬼攰呀大佬!!可能真係落雨影響心情,冇之前咁期待,淨係想快D停雨。今日我終於覺得凍喇...仲著冷衫+頸巾添!不過行完呢條長命斜,我除左件衫...

今日落雨都超多人黎,超多學生,點解日本D學生咁好,一係DISNEY一係USJ仲有連寺都去埋添!!我買左幾個散子包俾大陸既同事,之後就入去喇 ~ 入到去單手影左幾張相之後就入面參觀啦...
清水寺真係好型,佢係個山上面,仲要係全木起成!勁呀 ~~ 咁入一入去就收我300YEN,不過當添香油啦 ~~

之後就見到地主神社係求姻緣架 ~~ 睇到有個人形可以消災,咁梗係試下啦 ~~ 呵!!勁呀 ~~ 寫完之後放落水會自己化開架 ~~ 之後我地兜左個圈就落番黎睇下有冇手信買 ~~ 第一樣野竟然係雪糕呀下!!亞浩果杯係北海道牛奶,我果杯就係芝麻,亞浩話同香港車仔一樣喎...而仲話我果杯唔好食添!我就覺得好味喇!
見到對香港人,梗係澎澎聲叫人幫個忙影張合照先啦 ~~
竟然空手而回!之後又坐番巴士去番京都,我地下一站係”錦市場”呀!諗住似築地咁,有新鮮既魚生食啦!掃街 ~~
大概15分鐘既車程就到喇,之後行左都係15分鐘左右,我地掃街第一樣野就係”燒”,買左個尢魚燒同埋銀雪魚燒,好味呀 ~~ 
之後就見到超平既士多啤梨呀 ~~ 幾鬼大盒呀!!!
行完成條街都冇魚生食既...最後我地行番出街!突然見到呢2日都見到街有既魚生丼,呵 ~~ 梗係即刻入去啦!

我選左貝+海膽丼,亞浩就八爪魚+三文魚子+海膽丼,嘩 ~~ 見到口水都流呀!亞浩話佢果碗海膽有少少唔新鮮,我就覺得我果碗OK喎!價錢都OK架 ~~ 
之後行行下見到TERRY仔女既TEE,梗係即刻影底佢啦!TERRY冇買俾你呀 ~~ 影左當送左喇 XD

食完又睇完之後就出發去伏見稻荷大社喇 ~~ 我要睇千鳥居!!
出左站之後,又要行一段路先去到,不過都好值得!!真係好靚!!首先個天氣已經冇落雨喇,不過冇太陽囉 ~~

但OK!!心情都好左 ~~ 哈!!之後上上上就見到鳥居喇 ~~ 好靚呀 !!! 真係一排千鳥居隧道咁架!!

終於可以影多D相喇 ~~ 不過到我部相機神神地,個閃光唔識著,哂左出黎等陣變鬼影!!

台長: 夜貓貓
人氣(593) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 2008年大阪之旅 |
此分類下一篇:24/04伏見稻荷大社(清水寺/錦市場/伏見稻荷)
此分類上一篇:23/04 海遊館

小皮兒
好彩你冇買比我......
我要生5個至著得晒......=.=&quot
2008-04-25 00:03:42
版主回應
唔只架...亞浩影漏左女果邊呀...
TOTAL有8件定10件架,
有埋爸爸媽媽架
哈哈哈 ~~
2008-04-26 09:01:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文