24h購物| | PChome| 登入
2007-05-06 17:44:41| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/04 築地.台場.上野.池袋 之旅 ~ 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝約左大家6點半出發去築地食個新鮮既壽司早餐,真係好早,但係又驚排隊排好耐又睇到人地話早d去好d,決定都係咁早去!

唔駛8點就去到築地喇,因為上次我同亞浩係外市場道食,今次要搵番內市場食壽司都真係雖要時間去搵,點知...我地去左個真係內內市場〔即係街市〕,仲車來車往添!唔知係咪我出現問題,大家開始燥喇!對唔住呢...真係未黎過!

之後睇書再出番去入黎果道,原來門口果道就係喇!正確既話都唔難搵囉!失禮哂...
之後門口有2個人排緊,咁我地就CHOICE左呢間少人少少既壽司大和喇!隔離壽司大多人少少!

因為我聽人講,日本人唔LIKE要齊位先入坐,所以我決定同亞浩2個人入去先,之後佢地3個人入!又一次對唔住呢 ~~~

坐底後每人叫左個SET,好滿既海膽壽司,好吸引呀 ~~~ 但係...得出黎既結果我唔滿意囉!有D腥味!唔開心呀!
之後仲有好多件即整既壽司,我諗我最滿意既就係呢件蝦壽司同件TORO喇!即係好好味呀 ~~ 好E思!
食完呢餐之後,我地就同佢地分道出發喇!佢地去淺草,而我地諗住行一陣呢道睇下有冇蟹買同士多啤梨買!為聽日拎走既手信作SEARCH!

行番去外市場呢道,唔知點解好怪,道道都未開咁!係咪我地真係太早呢,我地勁諗上年究竟幾點黎,點知...完全諗唔到!算 ~~ 繼續行!

行到去賣海鮮既鋪頭,唔見有我想買既蟹呢!不過有帶仔呀,因為隻隻有我手心咁大架!好驚人!諗住都可以買刺身番香港俾媽做手信啦!

之後再搵埋士多啤梨鋪喇,我諗今次我地係開始過季喇!冇乜士多啤梨賣...失望呢!最後決定...如果淨係為左帶子既話...聽日都係唔黎喇!
之後我地離開個外市場行去汐留站坐車入台場喇!我諗我地真係太早喇,人地台場全部都開11點呀D商場!真係大鑊!失望呢 ~~~

之後我地決定不如行去同彩虹橋&自由女神像影左相先啦!都係不失為一個好提議既...

去到海灘,好鬼大風呀 ~~ 凍呢!成個海灘都係得我地2個人,行行下見到日本人既一家4口添!好在 ~~

之後就開始影影影喇,影完都未夠11點,我地就搵左海灘條橋坐陣喇!好多雀仔飛黎飛去呀!原來對面有個鳥島,俾好多雀仔住,日本人呢點真係唔錯!
我地足足係呢個公園坐左成個鐘頭〔即係食左一粒鐘海風啦,好凍呀〕,之後就行番入去D商場道喇!

因為我今日主要目的入黎台場既貓館呀嘛!
因為實在太凍喇,我同亞浩入左個商場嘆左個廁所之後,原來商場入面有個休息室架!我見有位坐仲有桌添!好細心呀!我坐坐下仲訓著埋添呀,亞浩又唔叫醒我喎!勁!多謝哂!

見差唔多時間喇,可以起程去貓館!貓館個門口係咪好得意呢!
呢隻就係收銀處迎接我地既貓貓喇,買入場卷就可以入去同D貓貓玩,因為我地情侶買飛可以平D呢!1300YEN2個人,仲有手巾仔添呀!每人一條添!唔錯 ~~~
入到去D貓一係周圍走,一係就係個箱入面俾你睇到!都OK喎!D工作人員會耐唔耐加D新貓仔出黎招呼我地架!不過D貓唔知係咪同我地言語不通,叫極都唔應呢!真係”高鬥貓”呢!哼哼哼!不過當中都有一兩隻有善既 ~~

之後我見到呢隻外星貓真係好得意呀!佢全身冇毛架,冇錯!真係一條毛都冇!SUPER怪!
呢張相亞浩等左佢好耐先影到架 ~~ 好卡哇衣呢!

台長: 夜貓貓

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文