24h購物| | PChome| 登入
2007-05-04 00:02:59| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/04 出發喇 ~~~ TOKYO 之 2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於行到去間超市,好大!我地首先行左去凍櫃,因為我地個 MAIN  POINT 係為左士多啤梨呀嘛!CHOICE左2盒之後我地就上左2樓喇!

大家都係喜愛地下果層多D!唔好意思呢 ~~ 浪費大家時間 XD

突然見到個麵包好可愛,忍唔住影左呢張相!哈!我唔買黎食,都影就留念呀嘛!
大家好似好咁喇,但係我見早,就問大家仲想唔想行多陣,之後就帶左佢地去24小時牛仔褲店,入到去我同亞浩梗係睇TEE啦!

睇左好耐,大家都冇幫襯,拖住好既身體番酒店喇!

番酒店之後,第一個地點係去佢地間房果邊開餐(士多啤梨啦 ~~)!正呀!都好甜又大粒!
之後我地2個就拖住個冇靈魂既殼番我地間房喇!

當然第一時間影底我今日既收穫先啦 ~~

首先係我今次行程既 MAIN POINT @ TEE!
之後就係我既至愛 ~~ 史箨 !!!

今日既收穫真係開心到爆,有HOLDER、扇、我最愛買既相簿同埋有個特別版既日本箨!果盒黃色糖好抵買,210YEN包糖亞VI同公主教我不停咁放入去,總之唔好開出黎就唔會關唔埋口啦!哈哈哈!另外仲有個環保購物袋好靚呀 ~~~

今日仲夾到個阿JACK俾亞浩哥哥做手信,算係唔話得啦!哈哈哈!不過唔好彩既係...我今日夾唔到史箨呀!哼哼哼!黎緊呢幾日要加油!
影完之後真係爆,我地O係樓下便利店買左個”足湯”浸下腳仔!我覺得唔錯喎!真係有D用(希望唔係心理作用啦!)

聽日好期待我既 FIND STITCH 旅程,好緊張呀!哈哈哈!

台長: 夜貓貓

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文