24h購物| | PChome| 登入
2010-12-21 23:09:46| 人氣800| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十二月二十一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗯..


又到聖誕節了

去年這個時候 初到eddery 家

有點兒不習慣英國的冷

下著雪 很漂亮 因為未曾看過

and then 到處去

開始習慣食頹chinese takeaway..

仲有好大隻ge 聖誕鵝

都幾開心架!

but 今年要過炎炎夏日

開心既場面 好似有d 缺少

不過 都係體驗既一種

就好似係英國ge cwi

stuck in heathrow

諗返起好似上一年咁

我都stuck in vienna

不過好在有jacky fan

唔洗係airport 過夜咁慘

仲可以玩多一個星期

I miss Europe ><

and glad that you are finally safe and sound
--------------------------------------

上了barista course

5個鐘 用左我$250

但係會有一張tafe certificate

都好既 至少tafe 既認可性實際d

and 好快咁讀完

不過上得幾開心 學左唔少野

對咖啡了解左好多

而家識用expresso 機

可以沖latte, cappuccino, macchiato

仲可以整埋latte art

識左唔少pattern.. 花花, 心心

















可惜屋企冇咖啡機..

睇黎好快會身痕..

買返部 :p

and 最近積極搵coffee shop 工中

搵食艱難

原來搵工這樣難..-.-
--------------------------------------

20號去左考車牌

考綠P

yoyo.. 要考15題

and 唔知啱幾多先會pass=.=

on99 system

比左$38考

之後要比多$76 出牌

好貴lor =.=

不過d 題目

都唔係難ge

just 有少少陰

睇得個街口 可能冇留意traffic lights

又或者佢video quality 太低

跟本睇唔清係人 定係乜=.=

咁... 我應唔應該慢駛呢..

真係得佢先知 =o=


--------------------------------------

早2日比老豆鬧

你鐘意鬧就鬧啦

你良心過意得去

夜晚瞓得安落

就繼續啦

我只係想你站係對方既立場睇

你未必一定啱

同埋唔好講完一套比我聽

你自己即刻自打嘴巴

你叫人點信服你

你口中既公平同聽取意見

根本就是一種獨裁

我只能說

你既說話好難聽

由細到大你做過幾多野

除左比錢之外

我自問想要既野 你有邊樣比過我

乜都係靠我自己爭取返黎既

我就真係蠢啦

以為你真係會買車比我

一早就應該對你死心
--------------------------------------

thanks 家姐仔聽我講

and 安慰我

and 聽我喊

reallly reallly love yu
--------------------------------------

雪雪去左holiday

朝早起身 同埋 臨瞓都空左d 時間

少左skype :p

嗯..

miss yu miss yu
--------------------------------------

嗯,,

到此收筆

10.慢慢來比較快

作詞:李焯雄
作曲:梁翹柏

讓葡萄慢慢暈開 釀成芳香再醒來
有些事其實急不來
等知了蛻變歸來 等蟬聲夏夜散開
急不來總有些人需要再等待

慢慢來卻比較快
來得快去得也快
煙火痛快到頭來卻空白
用忍耐種下愛等待花開

讓時間慢慢暈開 釀成智慧喝起來
有些事其實急不來
讓挫敗沈澱下來 人生是延長比賽
急不來總有障礙客觀的存在

慢慢來會比較快
來得快去得也快
煙火痛快到頭來卻空白
用忍耐撐下來等待花開

放空慢慢來 專注比較快
放心慢慢來 別驚動未來
時光會淘汰所有悲哀
把好的留下來讓等待不留白

慢慢來卻比較快
來得快去得也快
煙火痛快到頭來卻空白
用忍耐相信愛依然期待
慢慢來會比較快
來得快去得也快
煙火痛快到頭來卻空白
用忍耐撐下來等待花開
慢慢來慢慢比較精彩


你的聲音 總是讓我安心的








顯示文章地圖
台長: *傻豬▂_
人氣(800) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: MY HEART |
此分類下一篇:一月一日
此分類上一篇:十二月八日

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文