24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 14:21:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/12  星期四

今朝九點幾起身同家姐出去食早餐,同媽咪鬧了一場大交,今次家姐幫我講野反駁媽咪,我覺得有d意外,佢去完澳洲返黎好似成個人變好左!

2點半出發去中環碼頭接細恩,今日係聖誕節好多人都出街,搭地鐵時十分多人,但一唸到將會見到細恩就心情舒暢晒!4點鐘去到碼頭,細恩班船岩岩抵達!除左子泰佢地之外,我第一次見細恩班同學,平時聽細恩描述得多,我望佢佢望我,大家都覺得好好奇!細恩介紹左佢另左一個frd俾我識──阿Pad,呢個女仔幾斯文、幾好笑容!佢地尋晚玩左成晚通頂,但今日依然十分活躍,猶其係子泰,冇事停!成班0係碼頭傾左一陣計就各散東西,我同細恩落銅鑼灣行街,子泰佢地就去尖咀唱K!

今日聖誕節周圍都多人到死,好彩細恩今次冇上次去camp帶咁多野,只係得一個包包!個粉紅色大包包係我之前送俾細恩既生日禮物,我地兩個身上好多都係大家送既禮物,包括細恩最近送俾我既Nike鞋,但我到今朝仲仍然未買聖誕禮物俾佢!好彩細恩唔介意,決定一路行一路唸,細恩話鍾意乜就買乜!細恩十分疼錫我荷包,冇獅子開大口,最後買左一幅黑白色的懷舊眼鏡同一條黑超B頸鏈!我幾鍾意果幅眼鏡,好懷舊feel!行完街已經7點幾,我地周圍搜尋聖誕大餐食,最後揀左一間好多人排隊既日本料理食,等左成半個鐘先有得食,半個鐘期間我睇番細恩at長洲影既相,見到d相就知道佢地玩得好開心,我好憎學校揀聖誕假期後Exam,玩都玩得唔盡興!

間日本料理唔係係一d set dinner同小食,味道唔差!感覺上同『味千拉麵』一樣!我地點左幾款小食,最鍾意食雞軟骨同餃子!食完飯打算去睇『金雞2』,但周圍都全院滿座!於是落尖咀行海旁,好似比尋日平安夜冇咁多人!到我幫細恩揹包包,我地影左好多相!1點幾搭火車返屋企訓覺,雖然今個聖誕節只係同細恩過得半日,但分分秒秒都十分開心!

台長: Sexy Baby
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文