24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 14:28:00| 人氣671| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

國泰城

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/12 星期五

今日係Boxing Day,我未到24號已經拆晒所有禮物,到左今日都只係白白地過,冇乜特別!

今日9點鐘起身出英記食早餐,10點半約左海魚補習,佢今日帶左樽士多啤莉乾黎食,感覺似食話梅!

今日同家姐關係十分之好,一句交都冇鬧過!我覺得佢去完澳洲返黎後,個人真係唔同左!補完習之後,就同佢玩到冇事停,直至到我約左阿包出街先唔玩,最搞笑都係我同家姐扮打交,BB就不斷吠我地,好似想勸交咁,到我準備著鞋,整蠱BB話要帶佢去街,要佢搵條狗帶出黎先有得去~BB真係識聽,周圍嗅條狗帶放
0係邊,搵到條狗帶就坐定定望實我吠我!BB好叻女,精叻到死!

2點半出街陪阿包去『芭比龍』駁髮,阿包一共駁左七條頭髮,效果唔錯,整完覺得佢個樣成熟左,冇之前咁細路女!整完頭髮就去仙宗林食tea,阿Yi服待得十分周到!同阿包食tea笑話百出,但daddy催我走,媽咪明明講好話5點半先出發,等我累阿包食到趕頭趕命!

揸車去完接麻麻就出發去機場國泰城食buffet,同姑丈佢地同一時間抵達,我好鍾意去國泰城,又大又靚!電視劇『衝上雲霄』個Solar城就係at國泰城拍攝,所以去到邊都好似熟口熟面!可惜姑丈唔可以帶我去周圍參觀~臨走時見到好多空姐同機長,個個都好有型!≧▽≦

返到屋企同家姐十分好傾,我心情十分靚!我期待左呢個時刻好耐,總算實現左我其中一個願望!希望呢個場景可以持久keep住落去!

台長: Sexy Baby
人氣(671) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文