24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 13:54:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

平安夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/12 星期三

今日係平安夜,不過我冇失身!XDDDDDD

今朝9點鐘要返學校補Maths,我見全班都好眼訓,有d仲唔知醒遲到!無無聊聊做完數就10點半走人!12點幾同阿包去仙宗林食lunch,之後去百視達租碟上阿包屋企睇,岩咁佢媽咪返黎,引發一場罵戰,令我頗為尷尬!同阿包去完百佳買野就去搵瑩,Kitty姨同阿康都0係到,我第一次見阿康,佢真係怕羞得要命,十分斯文!

食完飯就返我屋企執樣身,瑩要搽黑色指甲油,搞呢搞路後4點鐘終於出發,約左恆man、chiman、紅姑、巧宜、meiyan出街!瑩提議話去添馬艦冬季環球嘉年華,我地一出金鐘地鐵站,已經被美麗的風境深深地吸引住,天入黑後個view仲靚!我地準備入場時咁岩撞到Jelly走!我地首先玩洗衣機,我、瑩、meiyan同紅姑膽粗粗上左去玩,部機十分刺激!果到d音樂十分強勁,我玩到十分high,完全冇驚的感覺,但瑩玩到好辛苦,佢一坐上部機就淆底,但我死都唔俾佢走!瑩玩完要休息好耐先提番起勁!冬季嘉年華掠水掠到震,玩『碰碰車』都要八個代幣,但我玩左兩樣機動遊戲都只係55蚊,而且唔駛排隊就即刻有得玩,更比海洋公園的氣氛熱鬧好多!

影完相就落尖咀食聖誕大餐,我地去左一間類似Pub的餐廳食兒童大餐 ̄▽ ̄|||每人都有一袋禮物!上年我地去旺角元禾食都好happy!今年七個人食飯都十分happy,唔駛食飯都已經笑飽,乜都笑一餐,最笑得要命都係『半島酒樓』同『我地既仔女』,我地d想像力原來係咁豐富!食完就去行利時,我一路行一路心唸住林YC,對眼不斷左望右望,希望可以親口同佢講聲『聖誕快樂』!

行完街就去倒數,十分熱鬧+多人,我地迫到差d窒息,我至討厭人多擠迫的地方!我地仲撞到阿菁、阿意&琪菌!行完海旁已經接近1點,行去紅碪條路十分艱苦,上到火車果剎那真係累得雙腳發軟,返到屋企2點幾幫媽咪鄧腳打牌,第二次同家姐d frd打麻雀,只係羸左幾蚊雞,岩岩好夠錢買一杯麥旋風!

打到5點幾就散場,臨訓時打俾細恩傾左一陣電話,佢地成班人at沙灘等睇日出,不過佢地個個未見到太陽伯伯都已經變晒雪條咯!我都好想去長洲camp,但我唔滿意細恩at 平安夜去camp,上年明明講好話今年要兩日一齊過架!但我明白事理,知道細恩都係被迫的,我當然唔會介意,同細恩講左十幾廿次『唔緊要』,佢都仍然繼續say sorry,正一笨呠!XDDDDDDD


台長: Sexy Baby
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文