24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 13:32:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

溫暖牌頸巾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23/12 星期二

今日10點幾返到上水,同媽咪去完英記食早餐就行百佳,我掃了好多精神食糧for考試溫書!係林YC教我其中一個提升記性的方法!

2點鐘約左海魚補習,期間海魚問我佢對襪個公仔似咩?我毫不猶疑就答香蕉,海魚無奈爆!原來個公仔係迪士尼入面其中一個卡通人物,我笑到肚痛!

4點半補完就同瑩帶K仔去維多尼拆線,K仔今日十分活潑,跳跳扎扎冇事停,一d都唔似太監!坐的士果時又勁踩我對新鞋,個的士司機好好人冇加收我地錢!個獸醫好厲害,又搓又擰K仔條啫啫都冇俾K仔咬,如果換轉係我地咁整,K仔一定咬死我地都似!之後就行番去瑩屋企,期間我去M記買野食,K仔好受歡迎,吸引到M記個姐姐仔出黎同佢玩!K仔依然魅力汲法擋!

返到瑩屋企,我第二次見到瑩個姑姐,我同佢真係有緣!XDDDDDDD之後俾我搵到我同瑩的陳年貼紙相,睇番我地兩個以前個薯樣都覺得搞笑!臨走前,瑩遞左一袋野俾我,原來係聖誕禮物,十分開心!我咁大個女第二次收溫暖牌頸巾,瑩織得好靚~我簡直愛不釋手!仲有張聖誕卡都好鍾意,雖然我睇住佢寫~冇乜神秘感!

返到屋企就溫書,夜晚daddy媽咪去接家姐機,我同BB就留at屋企等待家姐返黎!BB見到家姐返屋企興奮到飛起,轉晒圈跳晒舞,條尾fing到甩咁滯!

夜晚12點細恩打黎同我講聖誕快樂,已經第四年同細恩過聖誕,可惜細恩聽日要去camping field,邊有學校揀聖誕節去trip,累我今年冇得同細恩過平安夜!頂爆佢個肺!吼吼吼~


台長: Sexy Baby
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文