24h購物| | PChome| 登入
2003-12-26 14:22:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

赤柱旅行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/12 星期一

今朝約左架欣佢地七點半去M記食早餐,不過因為有d瑣碎事而遲到半個鐘,當我去到,斤二、潘素、Fion&Mango都已經食完早餐,但Ilin竟然仲遲到我未黎,越住得近的就越遲到!

八點半旭蒲苑唐湖閣球場集合,男班長衣著打扮十分似阿叔,我同Ilin幾乎認唔出佢,格格不入!鄭豬兜同萬子&小忌廉帶左聖誕帽增添聖誕氣氛!林YC今日著得十分man,第一次見佢咁man,林YC今日唔俾我地叫佢做Miss,所以我地當佢係朋友,稱呼自然特別親切!搭旅遊巴去赤柱時,阿左、Ilin、斤二、黃民熹同鄭豬兜齊齊暈車浪,見到佢地個表情都覺得辛苦!但我依然鬼打咁精神,乜都笑一餐!

去到赤柱已經差唔多10點,解散後我地7個&林YC四處行,去完美麗樓就決定去參觀墳場,途中經過一間著名惠康,入面裝修尚算雅觀!林YC主動請我地食野,Mainpoint就係佢自己都想食!

大約行左20分鐘就行到墳場,環境寧靜,我地見到其中一個墓碑屬於一個只係得3歲的小童,真可憐!但唔明一個3歲的小孩點解會叫做烈士??果到個個死者都係為自由而壯烈犧牲,當中唔少得愛到難捨難離的婦人!

之後就行番出去赤柱市集,我收穫十分豐富,買左兩年衫仔俾BB同一d得意玩具俾自己!行到累就去赤柱廣場M記休息,一路食一路傾計,坐到兩點三就回程到集合地點,不過有大半班人遲到,肥仔同顏澤泳最遲的,佢地以為集合地點係赤柱廣場,難怪佢地死蠢!

3點幾返到中環解散,我地14個人&林YC一齊落尖咀新港打機,林YC十分傻,連續兩次入錯地鐵!我第一次去新港打機,應該話係極少去打機,嘉晉推薦我地玩踩單車game,不過踩完後真係人都癲,對腳軟晒!林YC有事要早走,我地繼續逗留玩樂!

打到6點幾走人,由新港行去紅碪火車站十分吃力!去到月台又撞番章魚同八婆,章魚著粉紅色衫十分搶眼,成日都嚇我,大蝦細俾屎餵!!

7點幾番到屋企,同BB換左件新衫仔,係一件有帽有尾巴既老虎衫!之後又要即刻趕出去細恩屋企食飯,今日細恩daddy返左黎,所以好熱鬧!Uncle同Antie好幽默,夫唱婦和,一人一句,笑到我同細恩流晒眼淚!Uncle送左一部即影即有相機俾細恩作聖誕禮物,我地即席影左好多自拍相!今餐飯細恩同Auntie合作煮左5餸1湯,個咖哩椰汁雞十分美味!飯後更有細恩至拿手的紫米露糖水,飽到上心口!同細恩洗完d碗後,沖完涼就開台打牌,最記得其中一鋪係細恩出統十三么俾我,激到細恩扎扎跳,我已經連番暗示佢唔好打一筒,名副其實係笨呠!XDDDDDDDD

打到12點幾,沖完涼同同細恩畫番之前影既自拍相,周圍貼佈滿成間屋,佈置完埋棵聖誕樹&聖誕裝飾後我已經筋疲力盡~同細恩即刻入房大覺訓!今日at赤柱買的暖貼終可大派用場!

台長: Sexy Baby
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文