24h購物| | PChome| 登入
2007-07-10 19:15:39| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

教老細個仔打倉頡...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日得閒d...
老細叫佢個仔返黎公司...
仲叫我教佢倉頡tim...^^"~~

我真係好比心機咁教呀..
哈哈...
唔駛我做野丫嘛..哈哈!!
擺明懶左~~^^

佢有本書...有d題目...
佢一路做...
我一路教佢..仲叫佢自己試下打..
又幫佢背倉頡表...
哈哈..點知..........
果條題目叫打"凹凸"..
我都唔曉tim...=_=...
唯有叫佢圈住..下次教返佢~~~~~


呢排喺公司都係做新版d野..
我率先改好左個馬房第六版..
暑假個腦唔駛諗咁多野..
專心改版..真係比我諗到個好靚既版面出黎..
仲加左好多新野tim~hahaha~~

今日改好晒..比老細過目..
佢都話改得好..比舊版面更加好睇..
哈哈~~~有d滿足感tim~~

最近老細都係返11點放1點..
我地就由1點食飯食到2點...
然後就好無奈咁等到5點...
同有馬跑既日子..真係天淵之別..

台長: Edwin
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文