24h購物| | PChome| 登入
2008-10-13 22:54:02| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一開facebook....發現......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日晏晝...收到阿Yen電話....

想我幫佢做一點事.....

忽然覺得...身邊的每一個fd都係好女友....

 

收左工....返到屋企...度好左貼士之後...

就好清閒咁上網....上左久違既facebook...

竟然比我搵返好多小學同學呀~~

嘉穎仲0係偉麟個facebook度串佢...

笑到我死...之後打左比偉麟...

同佢吹左幾句水~~好開心!

 

其實我一直都覺得同小學同學d感情好過同中學同學ga...^^"

(中學同學睇到唔好介意~)

咁因為小學有偉麟..嘉穎..卡納..阿關..阿源..阿鴻..

其實仲好多好多~~haha~~

最開心既係竟然會比我搵返莫凱惠返黎~~haha~

全靠卡納咋...thx~~~

莫凱惠係我一至三年班既同學...同我一樣咁靜英英既~

仲係同我同年同月同日生既同學~~hahaha~

係msn同佢傾計..竟然記得我wo~~haha~~超開心!

不過佢而家唔靜英英喇...haha!

 

小學既生活係我最開心既日子之一!

 

 

擺左張小學畢業相係度~~

入面有我..偉麟..同嘉穎ga!!!hahaha~~~

台長: Edwin
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文