24h購物| | PChome| 登入
2005-08-24 05:06:29| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

給我最愛的你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不知不覺,我地一齊左5個月啦
時間過得好快~~
呢段日子有開心,亦有唔開心
但呢一切,都係我地一齊的回憶!
咁先證明我地呢段感情的價值!
無論係咩,我都會將呢段回憶放係心的深處!
好好的珍惜!!
我真係好開心有你係我身邊陪我渡過所有的喜與悲!
我同你一齊,我整個人都開心左好多!(唔係我自己講,你知係邊個啦~"~)
因為我唔洗再帶面具做人
我用最真個我去愛你
我知我自己的缺點,冇人係完美
但我地的愛,可以令我地進步,接近完美,亦令我地想去做到完美
仲記得嗎??
~靈魂伴侶能反映出對方的優點同缺點~
~靈魂伴侶並唔完美,但愛卻能完美~
(深雪:靈魂舞會)
我包容你的一切,同時你亦接受我的好同壞
老婆呀~
將來的路,仲有好長
我地要好好咁去共同面對,並肩而行!!
老婆,記住要捉住我隻手呀,唔好放手呀!!
執子之手,與子偕老~~~!!
我愛你,好愛好愛~
愛到願意為你放棄所有~~

愛你的Myie

台長: Myie愛Mance
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文