24h購物| | PChome| 登入
2005-05-18 00:56:28| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿婆笑話 完結篇+端午篇+新年篇+禽流感篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

阿婆報警(完結篇)

有一日, 阿SIR行必經過阿婆屋企附近, 佢諗住橫掂行過, 上去探下佢啦
跟住佢上到阿婆屋企, 按佢門鐘, 阿婆開門見到佢, 跟住....
差佬: 阿婆, 你記唔記我係邊個呀?
阿婆: 撚撚阿SIR (諗諗, 阿SIR)
差佬: %#%..#%%$
阿婆開門俾佢入左黎, 咁阿SIR坐左係度, 阿婆咪去沖茶俾佢飲.
阿婆: 阿SIR, 飲茶啦, 呢D係精茶黎架, 係褔建撚精, 好撚有益架!
(阿SIR, 飲茶啦, 呢D係煎茶黎架, 係福建人煎, 好飲有益架!)
差佬: 嘩! 咁你都有..... (阿SIR唔敢飲, 放低左杯茶)
阿婆: 阿SIR, 你支野睇落好勁喎!
差佬: 你咁都知我勁!
阿婆: 係呀, 可唔可以俾我玩下呀?
差佬心諗: 都好喎, 有人幫我打飛機都唔錯, 不過阿婆咁樣衰, 都係合埋眼, 幻想下D靚女先!
差佬: 阿婆, 見係你, 俾你玩下啦! (跟住就合埋眼)
阿婆: 嘩!好呀, 你支野識唔識射架?
差佬: 緊係識啦, 你搖下佢, FING 下佢就會射架喇!
阿婆: 好呀!等我試下先
差佬過左一陣都未有感覺佢幫佢打飛機, 就開眼睇下啦! 點知阿婆玩緊佢支槍....
差佬: 阿婆, 呢支唔玩得架....
正當阿婆猛搖支槍果陣, 支槍走火......射左阿SIR個頭度.........
阿婆: 射喇好勁呀, 好大聲呀!
阿婆望住呀SIR訓左係度....嚇到心臟病死埋....
所有主角都死晒, 所以故事完結了...............
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
阿婆又報警(端午篇)

呀婆見今日端午節, 特登叫哂D仔返黎做節, 仲專登出黎市區買海鮮, 買完Å之後經過維園, 見到咁多人六四聚會覺得好鬼過癮, 就走左去趁熱鬧, 點知比人打左荷包, 咁都不特只, 仲比兩隻衰狗擔左袋海鮮TIM... 咁呀婆又梗係做番佢指定動作---報警腬......
呀婆: 喂... 呢度係咪鳩鳩鳩 ( 999 ) 呀?
警察: O下?! 呀婆.... 乜又係你呀
呀婆: 係呀...
警察: 今次又咩事呀 我趕住番去做節架....
呀婆: 我比兩條鳩( 狗 )攪我個"hi" ( 蟹 )呀!
警察: 咩話 呀婆你比人輪?! 咁你形容o下個犯人啦...
呀婆: 果兩條鳩... 一條係黑鳩 ( 狗 ).. 一條係番鳩 ( 狗 )黎 架..
警察: 咩話, o係呢個六四咁值得紀念o既日子, 八國聯軍攪呀婆? 當我地中國人死架! 咁呀婆你形容下當時情況啦....
呀婆: 我o係公園度行行o下, 見到好多人... 果兩條鳩( 狗 )就走黎攪我隻"hi"( 蟹 )喇....
警察: o下... 日光日白, 眾目睽睽之下 咁跟住呢
呀婆: 咁果兩條鳩( 狗 )就係咁 'lam" 我個 "hi" ( 蟹 ), 我就好驚啦.. 跟住個 "hi" ( 蟹 ) 就係咁嘔泡..
警察: 嘩 呀婆你都係 "近"( 勁 )喎... 咁o既情況仲識出水... 咁跟住呢
呀婆: 跟住我就比人打"gap"( 劫 )喇...
警察: o下... 輪完仲要打
呀婆: 差人哥哥... 你可唔可以做下好心...
警察: 咩事呢
呀婆: 我而家冇"能"~( 銀 )用, 又乜"能"~( 鍊--金鍊 ) 都冇哂..
警察: 咁你又唔好咁講.. 有咩幫倒你丫..
呀婆: 我冇左隻"hi"( 蟹 ), 你有冇攪"能"錯( 九兩菜 )呀
警察: o下.. 呀婆, 做咩無啦啦話我呀 我絕對冇攪錯.. 你而家咁慶, 我同你錄口供先啦... 你做咩架
呀婆: 我小你老母"能"塊"hi" ( 我調理農務蘭花系 )...
咁當然警察又好嬲咁cut呀婆線啦!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
阿婆又報警(新年篇)
 
年又伏一年, 個阿婆依然身壯力健...又到新年啦~ 阿婆就唸住同佢個仔, 同d 孫慶祝新年勒! 因此 d 咩三叔公四姨婆六阿叔全部黎曬WO.....跟住佢地就一齊去食團年飯勒 佢地之前已經訂左位, 因此就叫個阿婆, 去酒樓等先勒 但由於個阿婆年紀大了, 記憶力差...佢在街上搵極都搵唔到間酒樓WO佢一時唸唔到點做好, d家人又行開左, 加上已經落左order整緊送....佢冇辦法之下...唯有報警求助勒!
差佬: [ 喂?]
阿婆: [ 喂!? 呢度係咪鳩鳩鳩(999)呀?]
差佬: [ 又係你呀阿婆? 新年流流爆粗! 你又想點呀!?]
阿婆: [ 咦~? 差佬哥哥~ 又係你la~? 太好啦~ 我呀~ 唔記得酒樓點去呀!]
差佬: [ 你唔識去關我咩事呀!]
阿婆: [ 我呢~ 搵到我死都搵唔到啦~ 我而家成身大汗啦!]
差佬: [ 你又做乜實成身大汗呀!]
阿婆: [ 我呢~ 去搵酒樓啦WO...但係又搵唔到...我見到有間''能''(冷)衫店ma~ 咪走入去買個''能''(冷)ma~ 唸住買個''能''(冷)比我個仔ma...佢之前唔見左個''能''啦~]
差佬: [ 唔係下? 你個仔搞到連個''能''都唔見埋?]
阿婆: [ 咪係lo~ 真係冇佢收啦~ 但係呀...我買唔到啦~]
差佬: [ 梗係冇得買啦]
阿婆: [ 唔~~ 咁你有冇''能''呀~? 有可唔可以比一個比我個仔呀?]
差佬: [ 點比你呀!]
阿婆: [ 唔~ 咁而家...你咪冇''能''用?( 冇冷用)]
差佬: [ 你就冇能用]
阿婆: [ 唔~~ 我仲唸住...有''能''就可以整件''九mo衫''(狗毛衫)比佢啦~]
差佬: [ 佢d 毛有冇咁多呀!?]
阿婆: [ d mo(戈件衫) 前幾日剃曬啦~ 而家都冇啦~]
差佬: [ 佢前幾日又搞過d 咩黎呀?]
阿婆: [ 佢之前ma~ 同佢老婆''上床''(上倉)ma~ 搞到屋企亂曬啦!]
差佬: [ 咩話!? 上床上到成屋都係!?]
阿婆: [ 我個仔呀~ ''上床''(上倉)戈時, 累了啦~ 就去食''臭hi''(炒蟹)ma~]
差佬: [ 咩話!? 累左仲食臭hi?]
阿婆: [ 佢呀~ 連d '' hi mo''(蟹毛)都唔放過ma~ 都照食啦~]
差佬: [ hi mo 都食]
阿婆: [ 係lo~~ 之後呀~ 佢仲損''乳頭''(魚頭)添啦~ 佢又唔識損~ 搞到佢老婆又冇得損~所以呀~ 佢老婆就 損龜頭(烏龜)la~ 冇得損魚頭啦...]
差佬: [ 咁就梗係老公損乳頭, 老婆損龜頭la]
阿婆: [ 之後呢~ 佢老婆又想食''九''(狗)ma~ 咪去捉條九, 剃埋d mo(毛) 啦~!]
差佬: [ 條九有冇咁勁呀! 要去捉!]
阿婆: [ 要呀~ 而家剃曬d mo(毛)...冇''能''(冷)la~]
差佬: [ 咁關我咩事呀!]
阿婆: [ 唔~~ 差佬哥哥~ 下次見到你~ 我整件''九毛衫''(狗毛衫)比你啦~]
差佬: [ 唔要呀!]
阿婆: [ 哈哈~ 係WO~ 我唔記得你條''九''(狗)冇剃mo(毛)GA添~~ 你呀~ 新年就唔好食咁多野啦~ 會生飛滋 ma~ 到時就食唔到臭hi(炒蟹)啦~~~~~]
差佬: [ !]

於是......個差佬超嬲咁cup 線啦.....而呢個時候.....阿婆亦被d 仔女搵到.....去食團年飯勒!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
阿婆報警(禽流感篇)

話說近排H5N1禽流感極之猖狂,除o左造成大量禽畜死亡外仲有機會傳俾.........
而今日阿婆行過元朗大江浦見到大批雞隻棄屍荒野,並懷疑雞隻係感染禽流感而死,所以阿婆便立即致電999報警求助..............
阿婆:喂?呢度係咪鳩鳩鳩呀?(喂?呢度係咪999呀?)
警察:乜阿婆又係你呀!?今次又乜事呀?你知唔知你好撚煩呀!
阿婆:有人亂咁屌西呀!(有人亂咁掉雞呀!)
警察:人o地屌西關你乜撚o野事呀?!
阿婆:而家o的西臭晒!今朝o的西隆度仲有好多精,但而家得返o的西毛o向度!
(而家o的雞臭晒!今朝o的雞籠度仲有好多淨,但而家得返o的雞毛o向
度。)
警察:o的西臭你咪撚聞啦!
阿婆:但o的西真係好臭呀!好難聞呀!(但o的雞真係好臭呀!好難聞呀!)
警察:西俾人屌得多等係臭o架啦!你仲走去聞做乜撚o野呀?!
阿婆:我懷疑呢o的係含男撚死西!(我懷疑呢o的係禽流感死雞!)
警察:你妒忌人o地有撚含呀?!鬧人死西咁冇品!
阿婆:你快o的屌勁插去賴臭西啦!(你快o的叫警察去埋臭雞啦!)

台長: Myie愛Mance
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文